Vågar inte tro att det är sant Gråter nästan av lycka! Så jäkla skönt att motbevisa hela världen, och speciellt alla i den astråkiga vm-studion och kommentatorerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går asdåligt för Spanien och att Luis Suarez dör.
Trevlig inställning och fint att det där med att vara sportslig, som ändå de första klubbar/länder försöker vara, nåt tut så bra till fansen Det är sånt här som verkligen höjer stämningen i ett VM!
Trevlig inställning och fint att det där med att vara sportslig, som ändå de flesta klubbar/länder försöker vara, nått ut så bra till fansen Det är sånt här som verkligen höjer stämningen i ett VM!
Så fint att du väljer att sprida lite glädje och härliga kommentarer om spelare till oss andra också dåJag vet!
Åh en till som tycker att han låter som Björn Gustavsson! Sambon var helt oförstående när jag sa det.@transmission Jag tycker istället att kommentatorerna har varit jättebra! Speciellt expertkommentatorn i Holland - Spanien, han som lät som Björn Gustavsson
(och nu måste jag nästan köpa glass och titta lite mer på fotbollen ikväll)
Tycker synd om digNej nej nej. Katastrof!! Satt med tjugo vuxna män som nästan var i tårar allesammans.
@transmission Jag tycker istället att kommentatorerna har varit jättebra! Speciellt expertkommentatorn i Holland - Spanien, han som lät som Björn Gustavsson
Klart du ska, ikväll är det dags för England