Förvaring till serietidningar

Kusebuse

Trådstartare
Håller på att fixa till sonens rum. Han har massor av serietidningar, och jag skulle vilja ha tips och idéer på hur dessa kan förvaras.

En väggfast konstruktion vore toppen! Kanske något man kan bygga på efter hand som samlingen växer?
Det ska också vara lätt att ta ur och lägga tillbaka tidningarna.

Idéer någon?

Sv: Förvaring till serietidningar

Nåt sånt här kanske?

10858_PE058495_S4.jpg

Vi gjorde en liten bokförvaring (passar säkert serietidningar också) av min gamla spjälsäng när det började ge upp.
080222-080301+(23).JPG

Här ser man upphängningen
080222-080301+(24).JPG

Bör fungera med vanlig rundstav och en bräda också!

Vi gjorde en liten bokförvaring (passar säkert serietidningar också) av min gamla spjälsäng när det började ge upp.
080222-080301+(23).JPG

Här ser man upphängningen
080222-080301+(24).JPG

Bör fungera med vanlig rundstav och en bräda också!

Det här är precis min stil :love:
Tack!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 640
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 546
Senast: anna_panna
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 140
Senast: Juli0a
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar