Förvara väskor?

gul_zebra

Trådstartare
Nog måste det vara fler än jag som bor trångt med ont om förvaring. Hur har ni gjort med väskor, hur förvarar ni de? Nu menar jag inte bara små handväskor, utan allt från handväskor till större grejer, tänk ordentliga axelväskor.

Har varken plats eller lust att stuva undan väskorna i en garderob, har ingen möjlighet att hänga de på väggen och bor trångt. Tänkte stuva in de under ett skrivbord men jag har en katt som tuggar sönder de om han kommer åt. Så ja, vad har ni andra hittat på? :)

Sv: Förvara väskor?

Jag lägger alla väskorna i den största väskan och har den nederst i garderoben.

Köp sånna krokar man hänger på dörrkanten och häng de där :)

Typ en sån:
pnt_dorrkrokar.jpg

En del har jag hängt på galgar i garderoben, andra har jag stuvat i t ex resväskorna och förvarar i själva resväskan.

Jag gör likadant som Buck, stuvar ner alla mindre väskor i den stora resväskan. De som används lite mer regelbundet hänger på krokar på baksidan av sovrumsdörren.

Små väskor i en (flera) stora resväskor som ställs på vinden.
Väskor som används ofta bakom sovrumsdörren och de som används ibland i en plastlåda med hjul och lock under sängen.

Jag lägger alla väskorna i den största väskan och har den nederst i garderoben.

Så gör jag med förutom två dyringar som ligger i en byrå i sina dustbags. Sedan har jag några hängandes på min klädhängare i sovrummet. Har en sån man har i hallen för jackor, så slipper kläderna hamna i en hög på golvet hela tiden.

Varför har inte jag tänkt på det!
Tack för tipsen gott folk, det får bli krokar över badrumsdörren. Har däremot en kameraväska som inte kan hänga så, men den är kattskrället som tur är ointresserad av så den kanske kan stå på golvet i hallen istället :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 287
Senast: Ajda
·
Hemmet Idag fick jag för första gången se den lägenhet jag får nycklarna till om drygt två veckor. Det är nybygge, så visningen skedde i en...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 482
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
15
· Visningar
7 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka