Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har alltid haft mitt släp ute under bar himmel, ända sen jag köpte det -91, det får lite gulnat tak men det är lätt att tvätta bort, annars har det inte farit illa,, men det är väl narurligtvis bra om du kan lägga över en presenning, då bör du väl slippa det gulnande taket också..
Om du vill täcka släpet med en presenning bör du bygga en stomme att lägga den på, annars bildas kondens (fukt) mellan släpet och pressen vilket inte är bra varken för trä eller metall. (Utom aluminium/glasfiber som inte rostar/ruttnar). Alternativt kan man lägga plankor på släpets tak på att man får en luftspalt mellan släpet och pressen. Det är både enklast och billigast.
Trädgård & Växter Jag tittade i prognosen och då går det ner mot nollan på lördag natt annars har vi över fem grader. Men nu blir det inget planterat på...
Lantbruksdjur Jag är inne på tredje kläcket för i år... Dock är det bara de från det första som blir kvar hos oss. Där kläcktes 20/28. Alla utom fyra...