Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte vad jag trodde som ställde till det.@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
Du har annonsblockerare? Där ligger en annons.För mig ser är allt långt ner, såhär ser det ut på min förstasida
Vet faktiskt inte, men ser andra annonser på buke, i trådarnaDu har annonsblockerare? Där ligger en annons.
Ja, kanske inte byta plats men det är helt ologiskt att förhandsgranska är mörkare = drar till sig ögon mer än Svara-knappen (som rimligtvis bör vara viktigast).PS, Jag tycker att "svara" och "förhandsgranska" helst skulle byta plats.
Jag tänker mig att det är en pik. "Tänk igenom innan du postar!" typ.Ja, kanske inte byta plats men det är helt ologiskt att förhandsgranska är mörkare = drar till sig ögon mer än Svara-knappen (som rimligtvis bör vara viktigast).
Men jag har gett upp att saker och ting ska vara logiska i Bukes design .
Precis vad min man sa! Men vi tycker båda två att det är lite av en dum uppmaning, jag tror knappast att det är vanligare att vilja förhandsgranska snarare än posta inläggen direkt.Jag tänker mig att det är en pik. "Tänk igenom innan du postar!" typ.
Håller med. Byta färger eller byta plats (föredrar nog personligen det första) känns som att det vore vettigt.Precis vad min man sa! Men vi tycker båda två att det är lite av en dum uppmaning, jag tror knappast att det är vanligare att vilja förhandsgranska snarare än posta inläggen direkt.
Då är det bestämt då!Håller med. Byta färger eller byta plats (föredrar nog personligen det första) känns som att det vore vettigt.
Jag kan inte ta bort min avatar, vill ju veta vad jag har för fäärg
Visa bifogad fil 13302