Jag med!Saknar också sidvisningen överst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Saknar också sidvisningen överst!
I mina ögon lyser det upp lite för mycket, så citatet ser viktigare ut än inlägget i sigVad är det för fel på det orangea? Jag tycker det är fint.
Jag har för mig att det är någon typ av algoritm baserad på användarnamnet. Eller magiOm man inte lagt in avatar så syns första bokstaven i ens användarnamn som avatar. Samt en färg.
Vad avgör den färgen? Nyfiken fråga..
Jag röstar för magi.Jag har för mig att det är någon typ av algoritm baserad på användarnamnet. Eller magi
Tack, är fixat nu. Rapportera gärna om ni hittar flera och om ni hittar sådant som inte ens är översatt.Stavfel i notiserna - jag fick just en där det stod: @bollen__ nämde dig i ett inlägg. Nämnde, tack!
Men det fixade jag vid 12-tiden idag.Jag med!
Vart sitter den?En grej som har blivit bättre är iaf pilen som gör att man snabbt kommer upp på sidan !
När du börjar skrolla upp så kommer den automatiskt på högra sidan. Grön pil lite längre ner på sidan. Fiffigt!Vart sitter den?
Under diskett-ikonen i editorn kan du radera utkast.Nu kan jag inte hitta hur jag stänger av att Buke sparar utkast. Skitobehagligt att veta att de ligger och skvalpar.
Under diskett-ikonen i editorn kan du radera utkast.
Ja! Tack!När du börjar skrolla upp så kommer den automatiskt på högra sidan. Grön pil lite längre ner på sidan. Fiffigt!
Men utkastet sparas bara om inlägget du skriver på inte skickas. Skickar du inlägget så är det synligt för alla och något utkast behöver inte sparas. Detta är dessutom inget nytt det har funnits i år nu.Fast då ska man komma ihåg det varenda gång...
Jag har en aning om vad detta kan bero på, skall försöka ta mig tid att kolla upp det.@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
Det nya "widget"-systemet visar inte om en tråd är läst eller oläst. Men just under Just nu är faktiskt alla trådar olästa. Lästa trådar visas inte där, vilket är en skillnad och i mitt tycke en förbättring.I Just nu-rutan ser alla trådarna ut som att jag läst dem, fastän jag inte har det. Ska det vara så? @Gunnar