Forumuppdatering

En funktion jag saknat ett tag är födelsedagstårtan....

Lite löjligt kanske, men när jag förra året låg på sjukhus nästan hela februari och jag sen några veckor efter jag kommit hem fick flera födelsedagshälsningar kändes det som en enorm uppmuntran även om det var en inbyggd funktion....

Nu kan jag inte hitta hur jag stänger av att Buke sparar utkast. Skitobehagligt att veta att de ligger och skvalpar.

Fast då ska man komma ihåg det varenda gång...
Men utkastet sparas bara om inlägget du skriver på inte skickas. Skickar du inlägget så är det synligt för alla och något utkast behöver inte sparas. Detta är dessutom inget nytt det har funnits i år nu.

Och jag förstår inte riktigt problemet, detta är en hjälp för att inte långa inlägg man skrivit på helt plötsligt skall försvinna för att något oförutsett inträffar?

@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).

Bifogade filer

• Skärmklipp1.webp
    Skärmklipp1.webp
    29,5 KB · Visningar: 32
I Just nu-rutan ser alla trådarna ut som att jag läst dem, fastän jag inte har det. Ska det vara så? @Gunnar

@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
Jag har en aning om vad detta kan bero på, skall försöka ta mig tid att kolla upp det.

För mig ser är allt långt ner, såhär ser det ut på min förstasida

Bifogade filer

• Screenshot_20180410-104320.webp
    Screenshot_20180410-104320.webp
    40,6 KB · Visningar: 30
I Just nu-rutan ser alla trådarna ut som att jag läst dem, fastän jag inte har det. Ska det vara så? @Gunnar
Det nya "widget"-systemet visar inte om en tråd är läst eller oläst. Men just under Just nu är faktiskt alla trådar olästa. Lästa trådar visas inte där, vilket är en skillnad och i mitt tycke en förbättring.
Jag skall försöka titta på om det går att lösa på något sätt så olästa rubriker blir fetade även där.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 938
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 919
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama