Saknar också sidvisningen överst!
Jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar också sidvisningen överst!
Jag hade tänkt göra det men hann inte innan jag skrev i morse. Ja, det är kvar.Aha. Är det kvar om du stänger av adblock?
Saknar "antal inlägg kvar"Saknar också sidvisningen överst!
Detta håller jag också med om. Citaten är väldigt tydliga och sticker liksom ut, medan svarstexten är med vit bakgrund och inte lika tydlig.Nu känns det istället som att citaten syns tydligare än inläggen som någon skriver... Och allt är väldigt.. grått
Den funktionen fanns ju innan ocksåOch du! "Bifoga filer"
Nu bör den vara tillbaka även på mobiler.Saknar också sidvisningen överst!
@Gunnar, vad tror du om att göra citatrutorna i ljusare grå och byta ut det som är i orange till grönt?Detta håller jag också med om. Citaten är väldigt tydliga och sticker liksom ut, medan svarstexten är med vit bakgrund och inte lika tydlig.
Inte så man skickas till mobilens album/kamera ? Brukar behöva ladda upp och lägga in länkar och grejer.Den funktionen fanns ju innan också
Om nu bara det orangea i citaten kan bytas mot någon grön nyans så blir det perfekt!Jag provar med att göra texten i citatrutorna lite mindre och grå.
Vad är det för fel på det orangea? Jag tycker det är fint.Om nu bara det orangea i citaten kan bytas mot någon grön nyans så blir det perfekt!
Jo det har gått att ladda upp bilder direkt ett tag.Inte så man skickas till mobilens album/kamera ? Brukar behöva ladda upp och lägga in länkar och grejer.