Woah, vilken chock. Tidigare kunde jag inte komma åt forumet och nu när jag loggar in, känner jag inte igen mig längre. Kommer nog ta ett litet tag att vänja sig och hitta var allt finns osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall titta på detta lite senare, kanske jag kan visa den vanliga menyn på mobiler med lite högre upplösning på skärmen och bara visa "Hamburger"-menyn på mobiler med lår upplösning.Min favoritfunktion rök det var smidigt att klicka ut gardinerna med forumsidorna via mobilen. Det kändes som att det fanns lite mer plats i dessa än den nuvarande och det är ju en bonus för mig som nästan alltid mobilsurfar. Kanske minns jag fel, kanske blev det knas, i värsta fall får jag zooma in.
Det känns modernt i alla fall, det är nice!
Skall försöka komma ihåg detta med bakgrunden, det kan vara en god idé. Just nu låter jag nog alla färger vara.Jag tror faktiskt att jag gillar det här. Lite mörkare bakgrund (alltså bakom rutorna med inlägg) för att tydligare separera olika inlägg från varandra osv hade dock varit guld värt. Nu känns det som att allt flyter ihop lite för mycket för att det ska bli behagligt att läsa.
Och en sak till! jag vill ha knappen för "svara" och "spara" (ändrade inlägg) allra längst till höger. Nu med förhandsgranskningen längst till höger lär jag klicka fel femhundratrettioelva gånger i veckan
Det går segt nu, det bör gå fortare när allt är färdigt.Ser kanonbra ut! Går segt just nu dock, i alla fall från mobilen, men det antar jag är för att det inte är klart än.
Sen har jag ett önskemål. Länken tillbaka till forumkategorin är jätteliten på mobilen, man får sikta rejält för att kunna träffa den (högst upp till vänster i bifogade bilden). Går den att få lite större, så den blir lättare att klicka på?
Jag skall se om det går att ordna till det lite längre fram. Systemet för dessa saker är helt utbytt, med en del nya funktioner, men eventuellt fattas en del gamla.Jag tycker det är mörkt uppe i det gröna.
Och jag tycker det är lite synd att det är trådstarten som visas under Just nu och inte det senaste inlägget.
Kanske borde har varit en megafon
Jag kunde inte hålla mig, jag har nu gjort bakgrunden lite mörkare. Blev det bättre eller skall jag återgå.Skall försöka komma ihåg detta med bakgrunden, det kan vara en god idé. Just nu låter jag nog alla färger vara.
Det problemet har inte jag, vilken modell har du? Webbläsare? Du har inte råkat zooma? Annars kanske det kan vara värt att rensa cachen, om det är nåt sånt som strular.Jag blir lite sjösjuk på min iphone. När jag scrollar utan att vara inloggad rör sig sidan i sidled om jag inte scrollar helt rakt, och när jag scrollar inloggad rör den sig i höjdled. Ska det vara så?
Jag upplever inläggen som tydligare, så bättre nu skulle jag säga. Ett litet stänk vårgrönt i det kommunalgrå så blir det ännu trevligare och gladare.Jag kunde inte hålla mig, jag har nu gjort bakgrunden lite mörkare. Blev det bättre eller skall jag återgå.
Håller med. Tycker det är jobbigare ta mig mellan de olika rummen nu. Via mobilen, har inte varit inne via datorn.Jag föredrog rullgardinen för att komma till forumen innan då jag till 99% surfar från mobilen. Enklare helt enkelt. Resten ser nytt ut men det är en vanesak så det stör inte mig när jag vant mig
Det går lite segt i snabbheten så att säga än tidigare för mig men det är väl något som jag antingen vänjer mig vid eller så tänkte du snabba upp det lite när hela systemet är klart?