Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missade svara på detta tidigare; Om du klickar på Nytt-länken/!-ikonen igen bör du få med de senaste nya. Annars visas bara samma gamla sparade sökning.Det stör mig att Nytt-sidan inte uppdateras när man uppdaterar sidan eller går tillbaka till förstasidan från tidigare sidor. Hade trott att det skulle komma med uppdateringen.
Vilken webbläsare? Jag kan radera min från Chrome i iPhone.Kan fortfarande inte radera min avatar, byta går dock bra...
Surfar på iPhone/iPad om det har någon betydelse.
Detta med trådar i oordning och olästa verkar konstigt, kan det vara att du är utloggad?Satte fikat i halsen.....
Den gråa bakgrunden är ingen större hit om jag ska vara ärlig...
Inte att alla trådar man skrivit i sen senaste uppdateringarna ligger som olästa och dessutom huller om buller tidsmässigt....
Övrigt orkar jag inte just nu kolla upp utan det får jag gå igenom om några veckor eller så.....
Jag har nu gjort bakgrunden i inskrivningrutan ljusare, hoppas det blev bättre.Dessutom är texten man skriver i inläggen skum, den ser mest grå ut kan den inte göras starkare på nåt vis? Nämen jag kan inte läsa på forumet längre känns det som....
Jag hade missat denna förändring.Två tankar från mig:
- Bakåtpilen på svara-knappen känns helt fel. Som en Ångra-knapp istället. Det borde vara en pil framåt eller ingen alls.
- Förut fick man bara upp bevakade trådar med för mig olästa inlägg i när man tryckte på Bevakat. Nu kommer alla trådar upp, även om de inte har nya inlägg. Jag kan se fördelar med det också, men jag skulle vilja ha de med olästa inlägg överst?
Nej! jag vill ju inte se de trådar som jag inte bevakar, att hålla på med filter känns oerhört omständligt varför ta bort bevakat? Ha det kvar som nu hellre!Jag hade missat denna förändring.
Det är nog egentligen en förbättring då funktionaliteten har flyttat till Nytt på sätt och vis.
Under nya inlägg kan du välja att filtrera, ex.vis på Olästa trådar och Bevakat innehåll.
När jag nu upptäckt detta kommer jag nog ta bort Bevaka-ikonen från den direkt synliga menyn och senare möjligen på något sätt tydliggöra filtreringsfunktionen under Nya inlägg.
Visa bifogad fil 13358
Visst, och då försvinner Nytt-funktionen. För man klickar inte i och ur ett filter flera ggr/dag.Om du kryssar i Bevakat innehåll och Spara som standard kommer du enbart se bevakade trådar och enbart olästa om du lät det krysset vara kvar.
Om det var det du menade.
Det är den inte för mig i chrome.
Kan ni kolla vad ni har för teckensnitt? Nu sitter jag vid stationära datorn och har hittat var jag ändrar, men det finns ju en miljard olika att välja mellan...+1 på det, jag kör också Chrome och texten är snarare åt det stora hållet.
Kan ni kolla vad ni har för teckensnitt? Nu sitter jag vid stationära datorn och har hittat var jag ändrar, men det finns ju en miljard olika att välja mellan...
@Red_Chili Jag har samma inställningar.Jag har det som Chrome var inställt på från början i Windows 10, alltså Times New Roman och Arial med teckenstorlek medium.
Jag vill ha tillbaka snabbknappen för bevakade trådar, det var min mest använda knapp på forumet.Om du kryssar i Bevakat innehåll och Spara som standard kommer du enbart se bevakade trådar och enbart olästa om du lät det krysset vara kvar.
Om det var det du menade.
Safari. Ska se om jag kan ta ner en annan och testa!Vilken webbläsare? Jag kan radera min från Chrome i iPhone.
Funkar inte i chrome på ipad iafVilken webbläsare? Jag kan radera min från Chrome i iPhone.
Skumt! Uppdaterade versioner och allt? Nu har jag visserligen inte uppdaterat min iPhone med senaste mjukvaran än, så kanske är därför det funkar för mig.Funkar inte i chrome på ipad iaf
Detta är helt klart lite mysko framförallt om det är så att du kan byta till en annan avatar, men inte radera. Möjligen skulle det kunna ha att göra med filrättigheter på servern tänkte jag, men vet inte. Skall försöka hinna titta närmare på det.Funkar inte i chrome på ipad iaf
Ja, mycket skumt. Även testat med firefox nu och på iphone utan framgångDetta är helt klart lite mysko framförallt om det är så att du kan byta till en annan avatar, men inte radera. Möjligen skulle det kunna ha att göra med filrättigheter på servern tänkte jag, men vet inte. Skall försöka hinna titta närmare på det.