Hurra!Nu skall sökfunktionen fungera igen.
Jag tolkade inte problem med sökfunktionen som att den var helt försvunnen - därav funderingen på varför jag inte hittade. Men är mycket glad över att den är tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurra!Nu skall sökfunktionen fungera igen.
Jag håller med. Den blev för liten när den gjordes om, för mig är den knappt läsbar. Och jag klickar ofta upp citaten för att se vad något är ett svar på. Visst, man kan gå till inlägget med hjälp av pilen i citatet men då måste man leta sig ner till svaret igen. För min del behöver jag att texten i citaten är läsbar.Texten i citat är väldigt jobbig nu faktiskt. Innan uppdateringen gick det ju att ha den mer lättläst utan att folk klagade?
Jag har återgått till den gamla bakgrundsfärgen för citat.Jag håller med. Den blev för liten när den gjordes om, för mig är den knappt läsbar. Och jag klickar ofta upp citaten för att se vad något är ett svar på. Visst, man kan gå till inlägget med hjälp av pilen i citatet men då måste man leta sig ner till svaret igen. För min del behöver jag att texten i citaten är läsbar.
Är inte typsnittet mindre?Jag har återgått till den gamla bakgrundsfärgen för citat.
Kan det möjligen blivit bättre sedan sökfunktionen kom tillbaka?För mig med.
Det är storleken som ställer till det för mig snarare än färgerna.Är inte typsnittet mindre?
Och nu även ökat textstorleken något.Jag har återgått till den gamla bakgrundsfärgen för citat.
Jag tror att detta beror på en annonsvariant som google har som automatiskt lägger in annonser där de anser att det passar.Ska reklamer verkligen finnas inuti inlägg?
Visa bifogad fil 13436
Finemang! Jag han för en hundradels sekund undra varför @niphredil lägger in en annons på finskaJag tror att detta beror på en annonsvariant som google har som automatiskt lägger in annonser där de anser att det passar.
Jag har testat det under en period. Jag tittade nu lite på statistiken och blev inte imponerad.
Jag har därför valt att helt plocka bort dessa. Jag lovar inte att jag aldrig provar igen, men framöver bör vi slippa dessa som hamnar i inlägg och kanske på andra "konstiga" ställen.
Förhoppningsvis kanske ni användare som möjligen blockerar annonser kan låta bli att göra det på just Bukefalos.
Tyvärr gick det inte nu heller, även provat att logga ut och in igenKan du kolla om det går att radera den nu?
! Visar alla nya trådar ur alla forum.JIPPI @Gunnar
Nu fungerar "ögat" igen som det ska så jag slipper alla gamla hundratals trådar
Däremot förstår jag inte riktigt funktionen på "!"'
Där kommer bara upp trådar med Hundar, har jag ingen och kan inte ha någon pga allergi, Socker, inte såna man har på fötterna utan det man äter, och olika barn/ förädratrådar, har inga barn och har aldrig kunnat få några....
Sista typen av trådar har jag även haft problem med sen förra uppdateringen fast jag aldrig varit där eller läst dylika trådar/inlägg...
JIPPI 2: Äntligen fungerar det att lägga in foton direkt från mobilen, Huawei P8 lite,
Det här gått fortare att skriva detta än tidigare idag
Ytterligare en "negativ" sak är att jag bara fått en mailnotis trots att det varit en 8 - 10 stycken när jag väl varit inne och kollat.......
Idag när jag loggar in har bilden raderat sig självKan du kolla om det går att radera den nu?
Jag börjar fundera på om jag är på någon typ av slumpvis ignore i nya versionen av forumet Jag skrev att jag raderade avataren i ett inlägg.Idag när jag loggar in har bilden raderat sig själv
Hoppsan, nej det såg jag inte! Men tackJag börjar fundera på om jag är på någon typ av slumpvis ignore i nya versionen av forumet Jag skrev att jag raderade avataren i ett inlägg.
Jag vet att det var så innan också. Hade bara hoppats att det skulle ändras med en ny version.Detta är inget som har ändrats utan det har varit på samma sätt hela tiden.
Jag anser nog att det är positivt att det fungerar som det gör.Jo Nytt har ju blivit lättare nu, men ändå lite märkligt att siduppdateringen inte fungerar, det är ju den man använder i alla andra sammanhang.