Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men utkastet sparas bara om inlägget du skriver på inte skickas. Skickar du inlägget så är det synligt för alla och något utkast behöver inte sparas. Detta är dessutom inget nytt det har funnits i år nu.
Och jag förstår inte riktigt problemet, detta är en hjälp för att inte långa inlägg man skrivit på helt plötsligt skall försvinna för att något oförutsett inträffar?
Klicka på det orangea kugghjulet?Jag kan inte göra smileys. Ser gubben i fältet men den är ljusgrå och oklickbar likt resten av alternativen här ovan.
Vart det så lätt . Tack!Klicka på det orangea kugghjulet?
Sidan har verkligen varit superseg i kväll. Det går olidligt långsamt, både på dator och mobil.Jag har precis lagt in några små uppdateringar och fixar, tyvärr inte till några av problemen som nämnts senast utan det är lite äldre saker jag tror mig ha fixat. När jag lägger in dessa verkar sidan bli rejält seg.
Jag har en till som jag skall lägga in så det kommer troligen sega till igen.
Jag har pratat med de som har hand om servern och föreslagit en uppdatering av vissa saker som bör snabba upp. Förhoppningsvis kan det hjälpa en del. Det verkar vara relaterat till om många är inne på sidan eller något annat, då jag tycker det går riktigt fort emellanåt.
Du får ju inte uppdatera när vi har ulvleksdeadline!Jag har precis lagt in några små uppdateringar och fixar, tyvärr inte till några av problemen som nämnts senast utan det är lite äldre saker jag tror mig ha fixat. När jag lägger in dessa verkar sidan bli rejält seg.
Jag har en till som jag skall lägga in så det kommer troligen sega till igen.
Jag har pratat med de som har hand om servern och föreslagit en uppdatering av vissa saker som bör snabba upp. Förhoppningsvis kan det hjälpa en del. Det verkar vara relaterat till om många är inne på sidan eller något annat, då jag tycker det går riktigt fort emellanåt.
Det har släppt för mig nu. Nu laddar sidorna som de ska igen.Tar typ 15 min att ladda en sida...
För mig med, precis när jag tryckte på svara :PDet har släppt för mig nu. Nu laddar sidorna som de ska igen.
Samma här.Det har släppt för mig nu. Nu laddar sidorna som de ska igen.