Jag orkade inte ens ta upp det. Vi får tydligen inte ha båda.Då försvinner ju Nytt-funktionen … om man vill ha den också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkade inte ens ta upp det. Vi får tydligen inte ha båda.Då försvinner ju Nytt-funktionen … om man vill ha den också.
Jag använder menyn uppe till vänster och sen pilen vid Huset, då kommer bevakade som ett alternativ.Jag orkade inte ens ta upp det. Vi får tydligen inte ha båda.
Enligt vad du sagt tidigare i tråden använde du aldrig Nytt-knappen så det kan inte vara något jätteproblem för dig, tycker jag.Jag orkade inte ens ta upp det. Vi får tydligen inte ha båda.
Nä, inte jag men andra använde ju båda. Jag tänker faktiskt inte bara på mig själv.Enligt vad du sagt tidigare i tråden använde du aldrig Nytt-knappen så det kan inte vara något jätteproblem för dig, tycker jag.
Just det, jag hittar inte ”radera utkast” längre. Måste man surfa på datorn för att hitta den?Om du läser på en mobil prova med ångra funktionen "motsols-cirkel".
På större skärmar finns Radera utkast under disketten.
Försvann din text då? Jag har även innan omgörningen haft problem med att text jag klippt ligger kvar nästa gång jag tar upp editorn, så jag får klippa ut den igen. Enormt irriterande.Ångra-knappen fungerar på det jag skrivit men om det är ett långt citat med i inlägget så fungerar den inte. Så då markerade jag all text och klippte ut den.
Menar du med ångra-knappen? Jag måste trycka på den för varje tecken.Försvann din text då? Jag har även innan omgörningen haft problem med att text jag klippt ligger kvar nästa gång jag tar upp editorn, så jag får klippa ut den igen. Enormt irriterande.
Fast bara om du klistrar in det väl? Jag menar när jag klipper bort en hel text för att jag ångrat mig. Nästa gång jag tar upp editorn igen för att skriva så måste jag klippa bort den gamla texten igen.Menar du med ångra-knappen? Jag måste trycka på den för varje tecken.
När jag använder klipp ut så sparas det ju i urklipp och kan dyka upp på något annat ställe.
Ja bara om jag klistrar in den.Fast bara om du klistrar in det väl? Jag menar när jag klipper bort en hel text för att jag ångrat mig. Nästa gång jag tar upp editorn igen för att skriva så måste jag klippa bort den gamla texten igen.
Konstigt. Jag har haft det så ända sedan förra omgörningen, tror jag. Klart irriterande.Ja bara om jag klistrar in den.
Den kommer inte tillbaks för mig.