Det beror nog på skärmstorlek/upplösning.
Jag har en Huawei P8 lite
Inte haft problem innan med att ikonerna inte synts...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror nog på skärmstorlek/upplösning.
Jag tror att den använder upplösningen 360, vilket gör att du kan använda den så kallade hamburgermenyn.Jag har en Huawei P8 lite
Inte haft problem innan med att ikonerna inte synts...
Jag menar när man håller pilen över avataren står det "online nu!" och om man klickar på användarnamnet kommer viss info upp utan att man går in på profilen.Jag tror att det skall fungera som tidigare.
Moderatorerna kan möjligen se det, då de kan se nästan allt.
Men en vanlig användare får upp något liknande:
Hoppsan! Det uppstod lite problem.
Denna medlem begränsar vem som kan se hela profilen.
Jag är 99% säker på att det inte syns att du är online, dock syns det för dig själv och moderatorerna.Jag menar när man håller pilen över avataren står det "online nu!" och om man klickar på användarnamnet kommer viss info upp utan att man går in på profilen.
Stationär dator här: begränsad info och jag ser inte dig som online just nu. Sent svar men ändå.Jag menar när man håller pilen över avataren står det "online nu!" och om man klickar på användarnamnet kommer viss info upp utan att man går in på profilen.
Så bevakat knappen fick gå bort men in mobil ska nu fyllas med en massa andra knappar som inte ens får plats så att det verkligen är plotrigt?Jag har arbetat en hel del med menyerna bland annat för att de skall fungera ner till mobiler med låg upplösning.
Hamburger-menyn är nu även synlig i alla upplösningar.
Jag ser dig som online nu när jag för över musen på din avatar.Stationär dator här: begränsad info och jag ser inte dig som online just nu. Sent svar men ändå.
Mig ja men jag är ingen smygare så det är helt okejJag ser dig som online nu när jag för över musen på din avatar.
Du har antagligen klickat på kugghjulet, klicka på det igen så att det inte är gult.Kanske har större skärm än mig?
Fast nu får jag inte använda verktygen als?
Jag tror att den använder upplösningen 360, vilket gör att du kan använda den så kallade hamburgermenyn.
Att det ser annorlunda ut jämfört med tidigare beror på den stora forumuppdateringen. Återkom om jag missuppfattat något.
Uppdateringen är klar sedan några timmar tillbaka, nu är även sökindexkörningen klar. Så nu bör allt fungera som förut eller förhoppningsvis bättre.I morgon förmiddag är det tänkt att de som har hand om min server skall uppdatera ett antal saker på den.
Förhoppningsvis går det bra och snabbt. Under tiden kommer tyvärr sidan inte vara nåbar.