Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Jag har inte sett några sådana, skedde det i samband med inloggning?
Äntligen!Det kommer troligen ske ett byte till https på bukefalos inom en snar framtid.
Nja, inte i chattrådarna för min del. Vanliga trådar där fler inlägg har kommit under tiden jag skrivit räcker.
Den typen av länk fanns ju tidigare också men då kom man till det inlägg som skrivits under tiden jag skrev mitt.
Jag har frågat i tråden men inte fått något svar.Jag har för mig att det tidigare funnits info om antal inlägg under sidorna längst ner på trådarna. Jag hittar inte den just nu. Jag använder den gärna för att se om det är något enstaka eller nästan en full sida i en tråd jag läser så jag vet om jag kommer hinna eller orka läsa allt på den sidan. Går det att ordna fram?
Ber om ursäkt om det behandlats i tråden, har inte riktigt ork att bläddra igenom allt här. Mitt skick är lite sisådär idag
Kommer faktiskt inte ihåg hur det såg ut innan, men det verkar stämma att det inte finns mera, känns inte som en jätteviktig info, men jag skall försöka kolla upp det lite mer.Jag har för mig att det tidigare funnits info om antal inlägg under sidorna längst ner på trådarna. Jag hittar inte den just nu. Jag använder den gärna för att se om det är något enstaka eller nästan en full sida i en tråd jag läser så jag vet om jag kommer hinna eller orka läsa allt på den sidan. Går det att ordna fram?
Ber om ursäkt om det behandlats i tråden, har inte riktigt ork att bläddra igenom allt här. Mitt skick är lite sisådär idag
Jag tror att man jobbat med att minska ner "störande" info i möjligaste mån på framförallt mobiler.Jag har funderat på en sak, speciellt på mobilen. Det gäller ”visa ignorerade inlägg”, kan man inte ha en likadan länk i toppen på trådarna?
Just nu är den i botten. Blir ett himla scrollande om man vill läsa en hel tråda sida för sida för att förstå helheten.
Är det av en anledning den är där?
På datorn upplever jag inte samma problem då det är väldigt lätt/enkelt att scrolla snabbt.
Nä det är ju inte som att det är världens undergång men jag kollar ofta den infon av medicinska skäl också och särskilt just nu. Man vet att hjärnan pallar ~3-4 inlägg om de är i "normal" storlek och det glöms lätt av om man bara läser ett par stycken. I vissa trådar är det av extra intresse, i andra är det saksamma, ungefärKommer faktiskt inte ihåg hur det såg ut innan, men det verkar stämma att det inte finns mera, känns inte som en jätteviktig info, men jag skall försöka kolla upp det lite mer.