Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De rör sig för mig. Har också Android och Chrome.har slutat röra sig på min mobil. Android med Chrome. De andra två är funkis
Alla notiser hamnar under notiser, precis som det är tänkt. Konversationer/PM hamnar under brev eftersom de är brev, de är inte notiser.@Gunnar Går det ordna så notiser för gillade meddelanden hamnar under brevikonen? Nu hamnar de under klockan tillsammans med alla trådnotiserna. Det funkar ju som det är, men för mig känns det som om det vore mer logiskt att samla PMnotiserna på samma ställe
Din webbläsare har antagligen misslyckats med att "cacha" dem på rätt sätt. Hårdladda om sidan eller rensa cachen är mitt förslag.har slutat röra sig på min mobil. Android med Chrome. De andra två är funkis
Nu har jag upptäckt att den bugar en gång när jag precis scrollar ner, sen får det tydligen räcka får testa cachen.Din webbläsare har antagligen misslyckats med att "cacha" dem på rätt sätt. Hårdladda om sidan eller rensa cachen är mitt förslag.
Numera finns det som inte fanns förut: gillafunktion i PM. Och när ens PM gillas får man notisen på samma ställe som övriga notiser. Det är nog det @Blacksmithfarm menar.Alla notiser hamnar under notiser, precis som det är tänkt. Konversationer/PM hamnar under brev eftersom de är brev, de är inte notiser.
Har jag missförstått dig?
Nej den är skitbra!Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Jag tycker att gilla-funktionen under konversationer är mindre bra. Men jag är osäker på om det är värt det att helt plocka bort den.
Jag vet att du inte gillar den, jag frågade en gång om vi kunde få den funktionen men du ville inte det. Jag hoppas dock verkligen att den får vara kvar, ibland att det jättepraktiskt att kunna gilla i stället för att skriva även i PM.Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Jag tycker att gilla-funktionen under konversationer är mindre bra. Men jag är osäker på om det är värt det att helt plocka bort den.
Exakt så!Nej den är skitbra!
Ett utmärkt sätt att bekräfta att man läst och håller med utan att behöva tjata vidare!
Alla notiser hamnar under notiser, precis som det är tänkt. Konversationer/PM hamnar under brev eftersom de är brev, de är inte notiser.
Har jag missförstått dig?
Numera finns det som inte fanns förut: gillafunktion i PM. Och när ens PM gillas får man notisen på samma ställe som övriga notiser. Det är nog det @Blacksmithfarm menar.
Det var den jag menade. Gillafunktionen i PM. Gillar den skarpt. Tyckte det kändes lite konstigt att notiserna för ett gillande i Pm hamnar bland trådnotiserna.Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Kan du ha ändrat så att allt hamnade i ett citat och att det då verkade som du inte skrivit något själv? Vad jag vet skall inget ha ändrats.Skulle precis ändra ett inlägg (inom tidsgränsen) men fick att jag skulle skriva in text, hade jag gjort ju. Sitter du och mekar nu med något tro @Gunnar?
Jag vet inte riktigt om jag förstår exakt vad du ogillar.Jag förstår inte riktigt poängen med ”just nu” förändringen. Utöver de få trådar som visas är den funktionen numera helt onödig.
Förut kunde man kolla ”just nu” och hitta massa intressanta trådar. Nu måste man leta fram dem istället.
Nej, det är jag säker på. Men funkade precis efteråt i annat inlägg utan problem.Kan du ha ändrat så att allt hamnade i ett citat och att det då verkade som du inte skrivit något själv? Vad jag vet skall inget ha ändrats.
De blir kvar eftersom de verkar gillas.Det var den jag menade. Gillafunktionen i PM. Gillar den skarpt. Tyckte det kändes lite konstigt att notiserna för ett gillande i Pm hamnar bland trådnotiserna.
Men hellre det än att funktionen försvinner.
Konstigt, förhoppningsvis inträffar det inte igen.Nej, det är jag säker på. Men funkade precis efteråt i annat inlägg utan problem.