Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har tillräckligt många varit negativa till att enbart visa hamburgermenyn på vissa mobiler.
Så jag har ändrat igen.
Nu får vi se om det kommer andra klagomål
Nu har tillräckligt många varit negativa till att enbart visa hamburgermenyn på vissa mobiler.
Så jag har ändrat igen.
Nu får vi se om det kommer andra klagomål
Vet inte om någon redan svarat men föstoringsglaset längst till höger är sökfunktionen, bredvid notis klockan.Saknar verkligen "sökfunktionen" högst upp. Nu kan jag bara klicka på senaste inlägg.
Vill jag gå till en specifik grupp så Visa bifogad fil 15187måste jag klicka på hamburgermenyn, vilket är tjorvigare enligt mig.
Vill ha allt lättillgängligt.
Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar information om din användning av vår webbplats till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.
Något som inte är nån direkt big deal, men ändå en smula störigt är att varje gång man loggar ut så måste man godkänna följande.
Jag tänkte, så kan det väl ändå inte vara. Men testade nu och du har rätt, cookie-frågan verkar komma upp efter utloggning oavsett om man godkänt den innan.Något som inte är nån direkt big deal, men ändå en smula störigt är att varje gång man loggar ut så måste man godkänna följande.
Så är det på dator med så det ska nog vara så.Ibland när jag är på startsidan, klickar in på en tråd och sedan går tillbaka till startsidan igen (genom att gå tillbaka ett steg, inte genom att klicka på startsidan på nytt) så kommer jag till en ”gammal” startsida.
Svårt att förklara, men det är alltså startsidan men trådarna som ligger där är inte de nyaste. Klickar jag då på refresh-knappen kommer de nyaste trådarna igen.
Är det någon som förstår? Och är det någon mer som märkt det? Det händer bara här på Buke vad jag kan se.
Så är det på dator med så det ska nog vara så.
Jaha! Då ber jag om ursäkt. Jag missförstod. Nej så är det inte på datorn.Nä, så ska det väl inte behöva vara? Går jag tillbaka ett steg ska jag väl komma tillbaka dit jag var innan, inte en äldre version av sidan?
Det var ju aldrig så tidigare.
Jag kanske förklarar dåligt, men jag kommer alltså inte tillbaka till startsidan så som den var innan jag klickade mig därifrån med de trådarna, utan till en ännu äldre ”version” med tex trådar som var populära för några dagar sedan.
Jaha! Då ber jag om ursäkt. Jag missförstod. Nej så är det inte på datorn.
Inte hos mig heller, o andra sidan loggar jag aldrig ut, men sidan stängs ju av när jag stänger av datorn. Använder Opera.Jaha! Då ber jag om ursäkt. Jag missförstod. Nej så är det inte på datorn.