Forumuppdatering

En liten grej som jag hittade, känns för mig mera logiskt att byta plats på + och -, så att + hamnar till höger och - till vänster.
Skärmavbild 2018-04-12 kl. 21.47.13.webp

Gillar i övrigt designen skarpt :)

Heja @Gunnar du fixade Just nu-rutan så man ser början på det senaste inlägget istället för det första! Mycket bättre :up:.

Missade svara på detta tidigare; Om du klickar på Nytt-länken/!-ikonen igen bör du få med de senaste nya. Annars visas bara samma gamla sparade sökning.
Jo Nytt har ju blivit lättare nu, men ändå lite märkligt att siduppdateringen inte fungerar, det är ju den man använder i alla andra sammanhang.

Bra att man kan se innehållet i trådstarten när man håller pekaren över rubriken. Jag har svårt att läsa den lilla texten med låg kontrast mot bakgrunden som står under rubriken. Har även svårt att läsa text i citat av samma aledning. Vore förstås bättre om den texten kunde bli lite tydligare.

Bra att man kan se innehållet i trådstarten när man håller pekaren över rubriken. Jag har svårt att läsa den lilla texten med låg kontrast mot bakgrunden som står under rubriken. Har även svårt att läsa text i citat av samma aledning. Vore förstås bättre om den texten kunde bli lite tydligare.
När det gäller citaten försämrade jag synligheten på uppmaning från andra användare här. Jag skall försöka titta på detta lite mer längre fram, kanske kan jag komma fram till något som fler kan vara nöjda med.

När det gäller citaten försämrade jag synligheten på uppmaning från andra användare här. Jag skall försöka titta på detta lite mer längre fram, kanske kan jag komma fram till något som fler kan vara nöjda med.
Texten i citat är väldigt jobbig nu faktiskt. Innan uppdateringen gick det ju att ha den mer lättläst utan att folk klagade?

En sak som skulle minska risken att göra fel är att motsvarande skugga skulle vara med på citaten när man skriver nytt inlägg. Blir lätt att man råkar skriva inne i citatstexten om man tex plockat bort allt det man inte vill använda.
Fast å andra sidan är det ett gädra upprepande av text med den där funktionen - ibland vore det nog bättre att där bara var nån hänvisningsfunktion så får den som vill läsa på rätt ställ själv.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 940
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama