Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att sidan hoppar verkar konstigt, är det så fortfarande, är det någon annan som har det problemet.
Äsch, jag lusläser inte allt . Men i alla fall: bra!Tyckte det var det jag skrev för någon timme sedan, men jag var kanske otydlig
Jo Nytt har ju blivit lättare nu, men ändå lite märkligt att siduppdateringen inte fungerar, det är ju den man använder i alla andra sammanhang.Missade svara på detta tidigare; Om du klickar på Nytt-länken/!-ikonen igen bör du få med de senaste nya. Annars visas bara samma gamla sparade sökning.
Detta är inget som har ändrats utan det har varit på samma sätt hela tiden.Jo Nytt har ju blivit lättare nu, men ändå lite märkligt att siduppdateringen inte fungerar, det är ju den man använder i alla andra sammanhang.
När det gäller citaten försämrade jag synligheten på uppmaning från andra användare här. Jag skall försöka titta på detta lite mer längre fram, kanske kan jag komma fram till något som fler kan vara nöjda med.Bra att man kan se innehållet i trådstarten när man håller pekaren över rubriken. Jag har svårt att läsa den lilla texten med låg kontrast mot bakgrunden som står under rubriken. Har även svårt att läsa text i citat av samma aledning. Vore förstås bättre om den texten kunde bli lite tydligare.
Jag förklarade det lite kort ovanför ditt inlägg. Det är lite problem på servern.Alltså kanske är jag superkorkad men hur söker en efter trådar nuförtiden?
Hittar inte alls den funktionen sedan uppdateringen.
Nu skall sökfunktionen fungera igen.För övrigt är det just nu problem med sökfunktionen. Sök på Bukefalos med Google, i slutet av sidan, fungerar dock.
Texten i citat är väldigt jobbig nu faktiskt. Innan uppdateringen gick det ju att ha den mer lättläst utan att folk klagade?När det gäller citaten försämrade jag synligheten på uppmaning från andra användare här. Jag skall försöka titta på detta lite mer längre fram, kanske kan jag komma fram till något som fler kan vara nöjda med.
Kan du kolla om det går att radera den nu?Ja, mycket skumt. Även testat med firefox nu och på iphone utan framgång
#dagensilandsproblem