Sv: Fortsättning på hur går det för era 05r!
Jag känner mig väldigt trögtänkt nu men om du löshoppar för någon som kan löshoppning och som har sett hästen på riktigt, är det inte bättre att fråga den personen om vad du skall träna på? Trögtänkt nr två: Om det bara är på de lägre höjderna den har lite bråttom så förstår jag inte riktigt vad problemet är?
Mvh
Tora
Jag löshoppar för tränare men har själv löshoppat en hel del genom åren så är inte totalt nybörjare på den fronten
Skulle inte säga att hon hoppar på fart utan att när hindrena är lägre går det för fort (var likadant med min andra häst). Hon tycker helt enkelt inte att det är värt att koncentrera sig. Hon hoppade vid ett tillfälle stillastående av misstag och klarade det oxå . Tror visserligen inte heller att hon kommer få 10-10 i hoppningen.
Jag känner mig väldigt trögtänkt nu men om du löshoppar för någon som kan löshoppning och som har sett hästen på riktigt, är det inte bättre att fråga den personen om vad du skall träna på? Trögtänkt nr två: Om det bara är på de lägre höjderna den har lite bråttom så förstår jag inte riktigt vad problemet är?
Mvh
Tora