Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad söt du är, fantastiskt hår (och då menar jag dig som är i bakgrunden).Jag och bonuskatten på nyårsafton.
Visa bifogad fil 43376
@Houdinie är jättesöt IRL ocksåVad söt du är, fantastiskt hår (och då menar jag dig som är i bakgrunden).
Vad söt du är, fantastiskt hår (och då menar jag dig som är i bakgrunden).
Men tack, vad gulliga ni är!@Houdinie är jättesöt IRL också
Vad söt du är, fantastiskt hår (och då menar jag dig som är i bakgrunden).
Vart är det? Jag tror att du finns inte så jättelångt från mig. Jag gillar fika...Fikade med mami plus sambo idag, första gången jag besökte det cafét, jättemysigt!!
Vart är det? Jag tror att du finns inte så jättelångt från mig. Jag gillar fika...
Ca 10 mil, inte så långt på landet!Jaså? Kaffestugan i Orsa .
Ca 10 mil, inte så långt på landet!
Det såg iaf väldigt mysigt ut så nästa gång jag är i Orsa kan det bli ett besök.
Enkelt! Man bor i lägenhet, klämmer in sig + hundarna i hissen och tar selfie i hissens spegelFörsök till gruppfoto innan löpningen igår. Ena hundens rygg, andra hundens öra och en suddig jag. Men mest cyklar. Hur gör folk som lyckas?
Selfiepinne?Försök till gruppfoto innan löpningen igår. Ena hundens rygg, andra hundens öra och en suddig jag. Men mest cyklar. Hur gör folk som lyckas?
Perfekt för halloween.Dagens mood.