Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Scary
Åh, så de ska se ut såJag älskar bubbelmaskerna! Man ser ut som en idiot men det är ju en del av det roliga. De är rätt milda också, och oparfymerade.
Hahaha, nej riktigt SÅ tråkigt hade jag inte! Den ska se ut så.Åh, så de ska se ut så
Jag trodde du hade skojat till det med bubbelbad eller nåt!
176 har ridit C-ponny på lektion. Tror den hästen jag sitter på i bilden här ovan är antingen stor C eller liten D (osäker på hur hög hon är).Hur lång är du? Jag vill också rida ponny!
Håller med om den tredjeTestade något nytt igår när jag snaggade till håret. Vet inte riktigt va jag tycker. Det var jättesvårt att se, nu så här i efterhand känns det som jag ej skulle gjort den tredje linjen.
I värsta fall får jag raka av allt å låta det växa ut sen.
Visa bifogad fil 43298
Får stå ute med det i en månad, sen går det att jämna till igen. Tur det växer ut och nu är det ändå en period när jag har mössa på mig.Håller med om den tredje
Jag hade kortat av håret lite till nästa gång du klipper mönster. Blir mer distinkt då. typ 3 mm max.Testade något nytt igår när jag snaggade till håret. Vet inte riktigt va jag tycker. Det var jättesvårt att se, nu så här i efterhand känns det som jag ej skulle gjort den tredje linjen.
I värsta fall får jag raka av allt å låta det växa ut sen.
Visa bifogad fil 43298
Håret är som en risbuske och jag ser ut som att jag inte sovit på sju år. Härliga tider!
Visa bifogad fil 43359
Lär nog inte göra det igen (svårt på egen hand) provade mest bara.Jag hade kortat av håret lite till nästa gång du klipper mönster. Blir mer distinkt då. typ 3 mm max.
Jag tycker att det är så fint nu när det börjar bli lite längre, längden passar dig och det är fint fall på håret. Nu undrar jag bara hur du skulle se ut i ett par lite grövre varmt sköldpaddsfärgade glasögon med lite mjukare former. Jag tror att det skulle vara skitsnyggt på dig och balansera upp dina färger.
Ja, jag gillar mitt hår som det är nu. Eller ja, inte när det står åt alla håll samtidigt
Har precis bytt glasögon till typ det enda jag hade råd med
Håret är som en risbuske och jag ser ut som att jag inte sovit på sju år. Härliga tider!
Visa bifogad fil 43359
Jag tycker att det är så fint nu när det börjar bli lite längre, längden passar dig och det är fint fall på håret. Nu undrar jag bara hur du skulle se ut i ett par lite grövre varmt sköldpaddsfärgade glasögon med lite mjukare former. Jag tror att det skulle vara skitsnyggt på dig och balansera upp dina färger.