Försvunnet grönt kort

Singoalla

Trådstartare
Min plånbok blev stulen med mitt gröna kort i. Ridskolan som jag tog det på har jag inte varit vid på några år nu. Har dom registrerat att jag har tagit kortet där så jag bara kan åka dit och be om/köpa ett nytt? Eller blir jag tvungen att ta om det?

På den tiden var det min mamma som ansvarade för alla papper/kvinnton. Bör hon ha intyg då att jag tagit?

Tacksam för svar :bow:

Sv: Försvunnet grönt kort

Kontakta ditt distriktsförbund, tala om när du tog kortet. Du får ett nytt av dem, kostar någon hundralapp.

Du behöver veta vem som var handledare när du tog kortet också. Jag tappade mitt och det var inga problem att få nytt!

mitt blev oxå stulet (låg i plånboken) o jag ringde till handledaren som jag tog kortet för och fick ett nytt gratis

ring till svenska ridsportförbundet och beställ ett nytt ..

Jag säger som nicodemus, ring förbundet så ordnar dom ett nytt. Det gjorde de åt mig för ett tag sen.

Jag tappade bort mitt, Jag ringe klubben som jag tog det hos och sa att jag tappat bort mitt gröna kort.. Dom ville bara veta vem som var handledare sen betalde ja nånhundring..

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag är en tjej på snart 14 år (fyller i Juni). Och jag har en fråga, som jag inte hittar svår på Google. För två år sedan tog min...
Svar
0
· Visningar
935
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 251
Senast: alazzi
·
Tävling Jag har en sexårig new forest som jag tävlar dressyr med mot stora hästar (jag är 26). Hästen ifråga ligger precis på gränsen mellan c-...
Svar
8
· Visningar
3 576
Senast: Miljon
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 697
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar