Försvunnen tråd

J

jari

Letade efter "min" tråd om Black Runners skador och comeback... men den försvann visst i "kraschen".

Tänkte där skriva att han nu har gått 2 provlopp på mkt bra sätt.
Idag var han helt enkelt bländande:banana: Gick 15 sista 500 sträckta linor och var väl 20 m före dom andra i mål utan ens en smackning!

Förra Lördagen var han "bara" 2:a i mål pga en "incident" och tappade 20m och han startade redan 20 m bakom.

Så nu skall det anmälas till Rättvik den 8/11 om han är fräsch i kroppen efter detta!
Äntligen:banana:
Tråkigt med en hel sommar utan start:cry:

Sv: Försvunnen tråd

Då hållr vi tummarna att allt går vägen:)

Va kul att det går framåt!! Håller en tumme:bump:
//C

:bump: ÄNTLIGEN!( härmar gert fylking)
Jag vet vad den hästen betyder för dej, blir så glad att han fungerar igen:banana:

:banana: Jaha då var det "upp till bevis", Black Runner startar på Måndag Lunchtrion på Gävle spår 7 och Lindegren kör. Han har finfina körhänder så det ska nog gå bra... viss galopprisk när han vart ifrån ett tag.
Men hästen uppvisar ett helt annat lugn nu med det nya träningsupplägget så det kan vara onödig oro:eek:

Hursomhelst ska det bli otroligt skönt att stå vid staketet igen!

Får se sen om han pallar med licensloppen eller om jag måste låna en häst till det. (Om det blir någon kurs... få anmälda)

Hursomhelst ska det bli otroligt skönt att stå vid staketet igen!

Huah... Jag kan inte stå vid staket... :eek: Bättre är att vara med o slåss i loppet :D Däremot är det ju bara i monté, i sulky så håller jag mig på backen :D :cool:

Kul att det gått bra!

Är lite nyfiken bara... Har inte hängt med riktigt mer än att jag har förstått att kusen varit skadad.
Vad var det för skada?
Du skriver också att du ändrat träningsupplägg. Hur? Till vadå?

Har själv en fn en skadad häst :smirk: Gaffelband :(

Gaffelband och benhinneinflammationer:cry:
Köpt en Pro-Trainer tryckvagn.:banana:
Hur jag använder den vet jag inte om jag törs skriva.:cool:

Senast ändrad av en moderator:

Huah... Jag kan inte stå vid staket... :eek: Bättre är att vara med o slåss i loppet :D Däremot är det ju bara i monté, i sulky så håller jag mig på backen :D :cool:
Därför har jag för 2:a året anmält mig till körkursen, får hoppas den blir av nudå:mad:
För få anmälningar ifjol.

Du får göra som flera andra från Gävle och komma hit till Romme. Du får låna min kuse om du vill:)

Du får göra som flera andra från Gävle och komma hit till Romme. Du får låna min kuse om du vill:)

Förmodligen hör jag av mig...
7 anmälda förra veckan dom kräver 5 för att genomföra kursen. Och hälften hoppar av när det "är dax" och det blir ju 3 1/2.
:bow: Tack för erbjudandet:bow:

Han är så gudomligt snäll så han skulle nog volta med utan kusk till och med:love: :love: Ja du får gärna låna honom i varje fall några lopp, förutsatt att han är fräsch osv. Det är bara bra han får gå lite jobb.

:rofl: :rofl: oja:rofl: Funderar själv vad jag ska göra med min sambos gamla Ford... inget bra som byte med häst?

:rofl: :rofl: oja:rofl: Funderar själv vad jag ska göra med min sambos gamla Ford... inget bra som byte med häst?

Om det är en Fairline kan det va intressant! :d
Skojar bara... Finns ingen bil som kan mäta sig med min häst! Fast nån annan kanske vill byta... :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka