Förstorat texten

aiquen

Trådstartare
Jag vet inte riktigt vad jag har lyckats ställa till med nu, men helt plötsligt är texten på de flesta sidor jag går in på väldigt stor. :confused: Någon som kan tänkas ha en aning om vad jag har gjort och kanske även hur man ändrar tillbaka så det blir som vanligt igen?
 
Visa -> Textstorlek

Jag har lagt till den som knapp uppe i knappraden så att jag lätt kan ändra beroende på vilken sida jag är på!
 
Har du scrollmus kan du ha tryckt på Ctrl samtidigt som du rört på scrollhjulet. Då ändrar man storleken på samma sätt som Tippan förklarade.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 553
Senast: Squie
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp