Sv: Förstör sina hästar
Ok, såg inte i ts inlägget att hon var 20, missade det..!!¨
Självklart ska hon sköta sina hästar och är självklart vuxen nog att kunna ta ansvar för sina hästar..!!
Blir bara så trött på människor som inte "pallar" ta hand om sina djur, varför skaffar man en häst om man inte har 100% intresse ??
Nej, jag hade utan tvekan anmält detta, ta bilder på skador m.m. ,ta in så mycket fakta som möjligt..!!
Djur ska inte behöva lida mer än nödvändigt..!!
Jag fattar inte riktigt varför hennes far ska lägga sig i? Hon är ju vuxen och det är hennes ansvar att sköta om sina djur. Annars får man väl anmäla och gå vidare med fallet. Om det är så att hennes pappa betalar för sin dotter då borde det ju inte bli så svårt att även säjla dem. Han får väl ge ett ultimatum. sköter du inte dina djur, så ska du heller inte ha några. Herregud, hon är ju 20 år. Vuxna människa...
Ok, såg inte i ts inlägget att hon var 20, missade det..!!¨
Självklart ska hon sköta sina hästar och är självklart vuxen nog att kunna ta ansvar för sina hästar..!!
Blir bara så trött på människor som inte "pallar" ta hand om sina djur, varför skaffar man en häst om man inte har 100% intresse ??
Nej, jag hade utan tvekan anmält detta, ta bilder på skador m.m. ,ta in så mycket fakta som möjligt..!!
Djur ska inte behöva lida mer än nödvändigt..!!