Första utställningen i morgon - sjukt nervös!

Sv: Första utställningen i morgon - sjukt nervös!

Grattis!! Han är jättefin!
Vilken kennel är han ifrån? Har också Heeler som jag funderar på att ställa ut i vår..om jag vågar...

Ställ ut! ;)

Jag ska ställa Siv på lördag och vi ska möta två av hennes kullsystrar. Spännande.

Har övertalat praktikanten på jobbet att hon sa ställa min! Hon brukar ställa Corgi så det kan ju inte vara så himla mycket skillnad :D Någon som vet några utställningar under våren? Har verkligen ingen koll alls...

Lilla heelerspecialen (inoff) i Järbo 29 mars. Anmälningstiden går ut 28/2. :) Inbjudan hittar du på heelerklubbens hemsida.

tips om superdupercampingstolen: jysk hade, iaf förra året, en helt underbar en som är vind-och vattentät (det sista mindre bra när det ÖSregnar, man sitter i en sjö, men annars är det guld värt), har sin egen påse och gick på några hundralappar. bästa utställningsinvesteringen jag gjort :)

och grattis!!!! rackarns så söt vovve du har! *valpsjuk*

Köpte liknande stol på Bilt*ema. Betalade, lade stolen i vagnen och gick. Utan vagnen. Kom på detta elände efter en vecka, och då var det ju lite sent att åka tillbaka och tro att nån hade lämnat in den...

Ja ja, det finns väl fler... :crazy:

GRATTIS!!! (också lite sent...) :o

Han var söt, din vovve! Roligt med lite annorlunda raser. Grannarna har en sån, och dom är jättenöjda med sin!

Har hittat Järbo, det ligger ju en bit upp.. Har för mig att det ska vara nåt i Västerås i typ mars eller april, kanske kan vara nåt (lite närmare mig)

Men jag ska införskaffa en sån där hopfällbarsuperdeluxecampingstol med armstöd och mugghållare.... :cool:

Det har jag tänkt varje utställning i två o ett halvt år nu, sitter på en filt eller springer runt o kacklar med folk.. Har med en vanlig brassestol modell jag lutar baaaakåt :crazy: Tror Royal Canin har på sin hemsida om jag inte minns fel.

Stort grattis förresten, han är så söt! O kul det var en domare som kan rasen, ibland på inoff får man ju nån tomte som knappt vet vad det är för ras h*n dömer.. O välkommen till klubben av oss bitna, snart sitter du åxå o svär i ösregn på nån sommarutställning och tänker att tält vore ju faktiskt bra.. och lägger helgerna på att kuska landet runt :D:banana:

Har hittat Järbo, det ligger ju en bit upp.. Har för mig att det ska vara nåt i Västerås i typ mars eller april, kanske kan vara nåt (lite närmare mig)

16/4 finns det en officiell i Västerås, dit ska vi :) Anmälan går ut i slutet på mars tror jag.

O välkommen till klubben av oss bitna, snart sitter du åxå o svär i ösregn på nån sommarutställning och tänker att tält vore ju faktiskt bra.. och lägger helgerna på att kuska landet runt :D:banana:

Tack så mycket! Jag har redan lagt fram förslaget att skaffa husvagn till sambon... :D

Jag ska också till Västerås btw.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: Paus1234
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 559
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 113
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 378
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka