Första utställnigen

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare annele
  • Startdatum Startdatum
A

annele

Jaha då har man varit iväg på sin allra första utställning idag. Det var himla skoj trots att ponnyn fick dåliga poäng.

Nu är det bara att ladda om till nästa utställning och hoppas att det blir bättre poäng då.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Åh, det är bara att ta nya tag och komma igen. Har haft en ponny som fått brons-guld på samma sommar.
Har varit iväg med 3 vuxna och 2 föl i år på utställning med blandat resultat. De som brukar gå bra fick dåliga poäng medan fölen tog full pott, man vet aldrig hur domarnas personliga smak avgör i sista stund. För 2 v sedan stod jag som ringsekreterare och det var jätte intressant att se hur de bestämmer sina siffror.

ja så var det idag också. Mitt sto är utställd en hel del och har fått guld alla gånger utom två.Hon är även ett Elit och idag lyckades hon få ihop 35 poäng :smirk:
Men, men som sagt det är bara att ta nya tag. :D

Jag var också på utställning igår, lördag, med "vår lille", kanske var vi på samma utställning? :D Inga större förväntningar, men vi tyckte att han var värd att visas, trots att han inte fått särskilt höga poäng i utställningsringen tidigare... Det gick över förväntningarna, han belönades med 43p, sist vi visade fick han 38p...
Så visst slår poängen olika, man vet knappt vad man skall tro på... Det är bara att komma igen till en annan gång!
:D
Hlsn Helena

kågeröd var vi i. Ja vist är det bara att komma igen.
Grattis till dina fina poäng.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Emiro
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka