Första tävlingen i år

Nähä, det var ju skumt. Då vet jag inte hur du ska göra. :crazy: Näe, det gick ju inte så bra. Vi vägrade ut oss. :o Jag tröstar mig själv med att jag är enda junioren, utan mig skulle vi inte ha nåt lag (om man nu kan resonera så). :angel: Men till nästa gång tar jag nya tag och satsar järnet igen!

Nää så stor ser han verkligen inte ut å vara! :eek: Men jag visste att de va en stor häst. :)

Hehe, är vi dubbelgångare eller? ;)
Var också orolig för allsvenskastarten ju, vi hade första omgången idag.
Vårt lag hamnade också på 3e plats, av 17 startande :D
Och jag dubbelnollade, är mkt stolt över mig själv, och ponnyn förstås. :D

prova lägga in ett mellanslag efter adressen.

solvira: grattis! Jättefin häst du har :)

Hehe, det verkar så. :p Men va kul att ni kom på tredje plats! Och du gick ju något bättre än mig då. :crazy: Men bra gjort!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: zarmino
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 326
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 099
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka