Första sparken

Status
Stängd för vidare inlägg.

jea78

Trådstartare
Kände de första sparkarna i dag....:D
satt på min Sambos kontor när jag kände tre "hjärtslag" i magen, tryckte tillbaka och fick ett till....:bump:
blev så glad..:banana:
H*n har även sparkt två ggr sen jag komm hem....
tjoho... känns helt fantastiskt:love: :love:

Sv: Första sparken

Visst är det en underbar, ofattbar, härlig känsla! :love: :)

... det bor nå´n här inne! Så verkligt det blev...

:banana: G R A T T I S :banana:

Tack det är jätte häftigt:love: :D
jag är i v 21 (20+2):banana: :banana:
i går när jag gick till sängs så sparkade h*n två till gånger till.. tycker lite synd om min sambo som inget känner än... hoppas det inte tar för långtid innan han kan var med och dela denna fantastitka upplevelse :D

Grattis vad roligt. visst är det fantastiskt. men snart kan han också känna den lilla pågående boxningsmatchen

Grattis!
Jag är själv i v. 24, och har känt sparkar ett tag, men det kommer mer o mer, och starkare med tiden :D
När sambon skulle lyssna efter hjärtat, sparkade kotten honom i örat:rofl:

Grattis vad roligt. visst är det fantastiskt. men snart kan han också känna den lilla pågående boxningsmatchen

Tack.:D
Ja det hoppas jag verkligen, är helt fantastiskt:bump:

Grattis!
Jag är själv i v. 24, och har känt sparkar ett tag, men det kommer mer o mer, och starkare med tiden :D
När sambon skulle lyssna efter hjärtat, sparkade kotten honom i örat:rofl:

:rofl: :rofl: gulligt...:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 271
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 558
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar