Första hopptävlingen!

A

Amannda

Första hopptävlingen med min häst var inte så bra! Tyckte jag! Jag skulle skritta ut på en runda med min kompis så skrek hennes mamma på oss att vi skulle komma. Så vi kom. Så sa hon att vi skulle in på prisutdelning. Så frågade ifall jag med skulle in. Hon ba ja du har kommit 4:a. Jag blev jätteglad. Liksom första gången :)

Sv: Första hopptävlingen!

men om du kom fyra borde de vell ha gått bra:Selr e de ja som har missuppfattat tråden...står ju sår här i början;Första hopptävlingen med min häst var inte så bra..heheh:p

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 033
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 368
Senast: Googlarn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka