Första hopptävlingen

skjona

Trådstartare
Idag var min flicka på sin första hopptävling med egna hästen.
Hon var helt kolugn,den som var nervös var jag...
Jag var livrädd att den lilla envisa ponnyn skulle vägra eller sticka ifrån henne eller nåt.
Men det gick jättebra!!Lugnt och fint,hon red rätt väg rev inte och vägrade inte.Jag känner mej så stolt,både över hästens fina uppförande och flickans.
Hon var ju från början en problemponny som såldes från ridskolan för att hon bråkade med ungarna.Det kändes verkligen bra att ta med henne på en klubbtävling på samma ridskola hon kom ifrån och sedan skötte hon sej så bra... :)

Sv: Första hopptävlingen

Kul komma tillbaka och visa hur bra d går nu. Grattis!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis". Så som många, kanske framför allt flickor, har. Vi lärde känna varandra på dagis och...
Svar
0
· Visningar
975
Senast: miumiu
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 715
Senast: EmmaBovary
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 158
Senast: annathegreatest
·
N
Träning Usch nu är jag så arg och ledsen så jag knappt vill titta åt en häst igen! För c:a två månader sedan köpte jag en D-ponny valack från...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
23 844
Senast: P.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30