Första gången

Vica

Trådstartare
I tisdags tränade jag för första gången AR. Och jag måste säga att hjälp vad fort man får resultat! Eddi har aldrig vart så smidig som efter passet! :bump:

Detta ska jag definitivt fortsätta med!! :banana:

Sv: Första gången

vad roligt :)

lite nyfiken: får man fråga om du tränade för privattränare, kurs eller helt ensam? och vad pysslade ni med för övningar?

Sv: Första gången

Jag vart ensam med tränaren. Helt underbar tjej!

Vi ska försöka stärka Eddis rygg- & rumpmuskler så att han orkar bära sej själv på riktigt så vi började från grunden. Kort & lååååångsam skritt för att han skulle få in bakbenen inunder sej, sedan trav 4steg skritt ett steg trav 4steg osv..

Det är även vår läxa till den 22 april då hon kommer nästa gång. Lite roligt då hon sa att Eddi var det enda halvblodet hon tränat :p

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 400
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 955
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama