Första clearrounden på min 4-åring

S

sunshine_93

Hejhej jag ska "tävla" på måndag för första gången på min 4-åring så jag behöver lite (mycket) heta tips.. själv har jag bara "tävlat" 2 gånger innan men det var på en äldre häst , jag vet inte hur hon kommer reagera och hur jag ska agera! så kan ni hjälpa miig det vore jätte snällt:P:bow:

Sv: Första clearrounden på min 4-åring

jag ska iväg med min 6-åring och tävla för första gången snart. Hon har inte varit ute och tävlat någonting innan. Själv har jag haft en äldre häst innan och tävlat mycket med. nu när jag ska ut med "lill"tjejen så ska jag inte ha för höga mål/krav. jag har ju ingen aning om hur hon kommer att reagera på nytt ställe, massa hästar, å hinder och publik .. ja allt sånt. Det är nog bara att försöka hålla sig lugn och vara sig själv och rida.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V