Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det är stort av dig att dela med dig av din process. Det finns säkert fler som funderar i samma banor men inte tagit steget ännu eller redan börjat men håller tyst av rädsla för tråkiga kommentarer. Jag hör inte till någon fanclub men jag ogillar starkt diskriminering och/eller mobbing och även om vi inte är nära vänner så hoppas jag ändå att du ser mig som en vän och på din sida. :)
Tack, det är en del av anledningen att jag delar med mig.

Men behöver inte vara nära vän med alla och jag har uppskattat de gångerna vi har sprungit på varandra. Så om du vill fika säg bara till.
 
Om jag har skapat en fan club så var det helt av olyckshändelse.
Jag ville bara dela med mig en av sakerna som betyder mycket för mig med de jag respekterar.
Ser buke som en samling av folk som ger stöd år varandra.
Men jag håller med dig @EmmaBovary
Jag har haft en tråd som på sätt och vis handlar om en resa, när jag utreddes för och sedan fick diagnosen multipel skleros. Fick mycket stöd, men minns också att reaktionerna på den som sådan var att det var en jäkligt bra tråd - utan att bli smetig eller nåt sånt, tror det var @cirkus som skrev så kanske. Ingen skulle kallat den min fan club liksom, och den här tråden är väl ganska likartad...
 
Jag har haft en tråd som på sätt och vis handlar om en resa, när jag utreddes för och sedan fick diagnosen multipel skleros. Fick mycket stöd, men minns också att reaktionerna på den som sådan var att det var en jäkligt bra tråd - utan att bli smetig eller nåt sånt, tror det var @cirkus som skrev så kanske. Ingen skulle kallat den min fan club liksom, och den här tråden är väl ganska likartad...

Det är ju lite jobbigt att få sina dogwhistles påtalade och synade, bekvämt då att kunna "förkasta" de rösterna genom att kalla dem "fanclub".
 
Jag har den här konstiga diskussionen med en vän,
och det är,
är jag en fröken eller fru?
För deadname var gift och Jessica har inte varit på en seriös dejt ännu.
enormt viktigt eller hur!
 
Bortsett från att jag nu försöker höra fru respektive fröken uttalas på skotska:D, så tycker jag de här civilståndstitlarna är så kopiöst utdaterade. Jag identifierar mig definitivt inte med någondera (fröken eller fru) fast jag är cis-kvinna. Jag kan inte välja en och vara seriös, det blir liksom bara plojigt. Rimligare att ha en drop-down med civilstånd om den informationen behövs. Kan inte tänka mig någon annan omständighet där en måste ta ställning. Socialt händer det knappast numera (i alla fall inte i mina kretsar).
 
Bortsett från att jag nu försöker höra fru respektive fröken uttalas på skotska:D, så tycker jag de här civilståndstitlarna är så kopiöst utdaterade. Jag identifierar mig definitivt inte med någondera (fröken eller fru) fast jag är cis-kvinna. Jag kan inte välja en och vara seriös, det blir liksom bara plojigt. Rimligare att ha en drop-down med civilstånd om den informationen behövs. Kan inte tänka mig någon annan omständighet där en måste ta ställning. Socialt händer det knappast numera (i alla fall inte i mina kretsar).
De till hör stenålder till lite, men som sagt, frågan är ställd och måste till varje pris utredas! :rofl:
 
Bortsett från att jag nu försöker höra fru respektive fröken uttalas på skotska:D, så tycker jag de här civilståndstitlarna är så kopiöst utdaterade. Jag identifierar mig definitivt inte med någondera (fröken eller fru) fast jag är cis-kvinna. Jag kan inte välja en och vara seriös, det blir liksom bara plojigt. Rimligare att ha en drop-down med civilstånd om den informationen behövs. Kan inte tänka mig någon annan omständighet där en måste ta ställning. Socialt händer det knappast numera (i alla fall inte i mina kretsar).
Jag identifierar mig definitivt inte heller som någotdera.
46 årig överviktig vrång cis-kvinna som aldrig varit i ett förhållande. Fru är helt klart uteslutet, likaså fröken då ja gär så långt från fröken man kan vara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 961
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp