Förslag på hur man skall bygga ett stall?

F

FiaH

Någon som vet var man kan hitta förslag på hur man inreder ett stall? Alltså inte med vilken typ av box etc man skall ha, utan VAR boxarna skall vara, sadelkammare, spolspilta och foderrum etc. Har letat lite på internet och hittar ju bara olika boxleverantörer, men inga förslag på upplägg av stall. Av intresse vore i så fall ett stall med två eller tre boxar. Någon som vet? Tacksam för svar!;)

Sv: Förslag på hur man skall bygga ett stall?

tråden kommer nog bli flyttad till hästverksam skulle jag tro. Där kan du också söka på gamla trådar om stallritningar m.m Förslag från bukefolk och bilder på andras stall....
....men skulle det finnas något annat företag eller liknande med tips och förslag på upplägg av stall så är jag också mycket intresserad av att veta det!!

Sv: Förslag på hur man skall bygga ett stall?

Hmm..ja, jag såg att den hamnat lite fel... :crazy: Tack!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 974
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 633
Senast: skogaliten
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 523
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 592
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation
  • Oseriös avel 2023