Jag har en lite blandras som sedan i söndags inte mår bra. Då hade han blodig diarré och såg påverkad ut. Ville inte äta eller leka. Vilket inte e konstigt om man e sjuk. Han fick tillbringa ett dygn på djursjukhus men alla prover dom tog plus röntgen såg bra ut och ingen diarré så han fick komma hem. Väl hemma var det diarré igen. Inget blod dock. Trött och håglös. Ser så ledsen ut =( . Vill knappt äta. Nån lite tugga om dagen sedan i måndags kväll. Dricker mycket. Slickar sig om munnen hela tiden som om han mår illa och rapar. Han har fått kolin + eller vad det hette med bra kusar för magen plus losec. Vad kan detta va? Har ringt flera veterinärer och så klart är det svårt att säga något utan att dom träffat honom. Han e 6 år och till 90 pommeranian och 10 chihuahua. Jag gör allt för honom. Han e försäkrad. Ska i morgon om han inte blivit bättre åka på sjukan igen men vill om någon klok och kunnig kan eller tror sig veta, veta eller få förslag. Tänkte ett tag om han fått en depression men det känns som nåt fysiskt fel. Min fru e nästan till 100%säker på att dom sa att njurvärdena var bra. Inget fel på bukspottkörteln. Röntgen såg dom inget på. Hjärtat lät bra. I morgon är det 5 dygn med dessa sorgsna ögon! Han har under längre tid ibland hostat mycket när vi lekt. Ibland har han spytt åxå. Då har vi tänkt att nåt sitter i halsen på honom. Någon?