Förslag angående prefix på Andra Djur

Mammas

Trådstartare
På Andra djur dyker det upp en hel del frågor om fiskar och akvarium och det verkar vara ett väldigt hett ämne. Ett förslag från mig är därför att lägga in ett prefix just för fiskar alternativt ett för fiskar och andra djur som bor i akvarier/terrarier. Jag gillar verkligen prefixen och skulle uppskatta om fisktrådarna hamnade under ett eget prefix, fler än jag verkar vara intresserade då det är en mångfald av fisk/akvarietrådar.

Liknande trådar

Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 197
Senast: LaMagia
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 685
Övr. Djur Här är svaret jag fick: Lagen gäller för alla!! Men jag har hittat kryphålen :( Hon säger: Föreskrifter är fullt bindande medan...
Svar
5
· Visningar
2 146
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur