Linn-Nora
Trådstartare
Nu har vi "äntligen" fått tummen ur att ansöka till förskola. Och med äntligen menar jag inte att jag längtar, tvärtom. Har dragit mig för att ansöka för jag vill inte. Inte för att jag tror att det är skadligt eller att jag är bättre än nån annan. Men jag vill helt enkelt inte.
Tyvärr måste vi eftersom föräldradagarna börjar sina då vi varit tvungna att ta ut rätt många dagar. Men ändå så bär det emot. Jag vill ta hand om mitt barn!
Är så arg på mig själv att omständigheter gjorde att det nu är som det är.
Hur som helst. Är det någon som känner samma? Eller som kan peppa så det känns lite lättare.
Nu blir det inte förrän om ett par månader. Men ändå. Jag kan inget om den världen. Tänk om mitt barn inte trivs, vad gör man då?
Tyvärr måste vi eftersom föräldradagarna börjar sina då vi varit tvungna att ta ut rätt många dagar. Men ändå så bär det emot. Jag vill ta hand om mitt barn!
Är så arg på mig själv att omständigheter gjorde att det nu är som det är.
Hur som helst. Är det någon som känner samma? Eller som kan peppa så det känns lite lättare.
Nu blir det inte förrän om ett par månader. Men ändå. Jag kan inget om den världen. Tänk om mitt barn inte trivs, vad gör man då?