Försäkringskassan, hur funkar det?

jerseyko

Trådstartare
Hur kan försäkringskassan ha 2 handläggare till samma ärende? När de handlägger ett ärende ser de inte att en annan kollega gör detsamma?

Lite reagerar man ju även på när dessa handläggare kommer fram till olika saker :yuck:

Den ena var sjuk, den andra hade gått för dagen, men ska ringa i morgon.

Lite fundersam blir man också, om man vill ompröva ärendet:

Det ena beslutet togs 5/3 och den överklagan ska skickas till omprövningsenheten i Göteborg.

Det andra beslutet togs 10/3 och den överklagan ska skickas till omprövningsenheten i Stockholm.

:confused:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: fijja
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
1
· Visningar
525
Senast: anna85.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 943
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30