Försäkringsfråga Finland/Sverige

WhoIsItAgain

Trådstartare
Ska så klart ringa mitt försäkringsbolag och fråga men den samlade expertisen här brukar ha snabbare svar.

Ska ev lämna iväg min ena häst på foder till Finland. Han är ju försäkrad i Sverige men hur funkar det om han ska bo i Finland? Han är nämligen för gammal för att införsäkras i någon bolag där. Och oförsäkrad vill jag ju inte ha honom!

Sv: Försäkringsfråga Finland/Sverige

Du pratar med ditt bolag, ofta är det okej inom Norden en viss period. Så du kommer inte undan att prata med bolaget ;)

Sv: Försäkringsfråga Finland/Sverige

Jag vet det är okej ett tag, men detta är först 1 år och funkar det och fodervärden vill är det på livstid. Finns Agria i Finland förresten? Isåfall borde det ju funka hur som helst.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Halloj! Är det någon här som har erfarenhet av att teckna en ny försäkring för en äldre häst? Jag och min ponny ska återvända till...
Svar
18
· Visningar
2 042
Senast: Woffe
·
Relationer En liten berättelse som jag försöker vara så opartisk i som möjligt, men har lite svår att ta ställning till utan att sätta mig på kant...
2
Svar
37
· Visningar
3 838
Senast: Petruska
·
Hästvård Fick ikväll samtalet jag INTE ville ha. Min älskade lilla kallblodsdam som är utlånad till fodervärd har fått fång igen. :cry: Hon...
2
Svar
38
· Visningar
5 669
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud