K
krigarinna
Sv: Försäkringsbolag?????
Jag har negativa erfarenheter av både agria och folksam. Båda har lurat mig på pengar
Jag har negativa erfarenheter av både agria och folksam. Båda har lurat mig på pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Jag håller ju på o letar häst själv och har hittat en jag tycker jag vill ha - kollade på IF och Agria sen ringde jag Folksam och fick som svar att de ändrat självrisken nu igen - man MÅSTE nu mer ha en % i självrisken vilket innebär att det skulle kunna kosta hur mycket som helst om hästen blir sjuk!!
Har hört? Du har alltså ingen egen erfarenhet av dem? Som Agriakund i över 20 år har jag aldrig haft några som helst problem utan oftast haft pengarna inne på mitt konto inom en vecka oavsett om det varit ersättning för vård eller vid utdömning, så vad du hört och vad jag personligen har för erfarenhet av dem i över 20 år skiljer sig markant. :smirk:Jag tycker att du inte ska välja Agria, då de ofta är ovilliga med att betala ut ersättning. Har hört många gånger då det har varit bekymmer hos dom.
Har hört? Du har alltså ingen egen erfarenhet av dem? Som Agriakund i över 20 år har jag aldrig haft några som helst problem utan oftast haft pengarna inne på mitt konto inom en vecka oavsett om det varit ersättning för vård eller vid utdömning, så vad du hört och vad jag personligen har för erfarenhet av dem i över 20 år skiljer sig markant. :smirk: