Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte försäkring för häst,utan för mig och matrial.
För övrigt kan jag säga att mina personliga erfarenheter av Agria har gjort att jag sagt upp hästförsäkringen jag hade där.
Det mesta täcks visst av hemförsäkringen!
Jag bad en som håller på med försäkringar att kolla åt mig då när BTR kom med dom där paketen.
Det dom har via BTR som är jättebra är den där avbrottsförsäkringen om man blir sjuk el skadad.I princip den enda man behöver teckna "extra"
Utrustningen och du själv är försäkrad vid träning/tävling via licensen
Edit: det står en del i Marsproppen!
Kolla bara så du har koll på förvaring och värde på/av utrustningen
Det täcks INTE av hemförsäkringen, man måste teckna till en extra om man håller på med hästar.
Jo!Det täcks INTE av hemförsäkringen, man måste teckna till en extra om man håller på med hästar.
Om utrustningen blir stulen oller dyl. Ja då täcker hemförsäkringen, men inte om hästen slår sönder den etc.
Det va några år sedan det.
Jag jobbar på försäkringsbolag och det går inte att få på hemförsäkringen om det är ens eget djur som förstör
Om utrustningen blir stulen oller dyl. Ja då täcker hemförsäkringen, men inte om hästen slår sönder den etc.
Okej, de kanske har ändrat nu då... det var i alla fall jag som klantade till det med min häst och då täckte försäkringen.