Försäkring

Ajda

Trådstartare
Bestämde mig för att försäkra upp min häst till 50.000. Men då var man visst tvungen att göra en veterinärbesiktning.
Så veterinären kommer halv 11 och ska göra en. Vad gör dom då?

Dom gör en vetrinär besiktning på hästen med böjprov å kollar så att hästen är frisk.

Hoppas dgår bra!

Mvh anna :banana:

Det går säkert bra! Lycka till!

Var själv jättenervös när jag skulle besiktiga min häst häromveckan men det var inga som helst problem. (Tack och lov!!!!)

:bump:

Om man försökrar upp 5000 kr i taget krävs ingen veterinärbesiktning. Iallafall inte hos Agria...

Något att tänka på nästa gång! :)

Jaså.. Det hade jag ingen aning om. Men det gjorde iof inte så mycket. Känns bra att en veterinär kollade över hästen nu när vi kommit igång lite me rordentligen.

Allt var u.a så jag är glad.

Kommentar: Snyggare i högervarv

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 980
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 863
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 429
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar