Försäkring vid utlandsjobb

F

Filippa

Hej!

Har en fråga vad gäller försäkringar och utlandsjobb. Har nämligen fått erbjudande om att komma ett par veckor till Frankrike och ett travstall där för att lära mig mer och utveckl mina kunskaper. Det blir inte som ett som jobb, då jag inte får någon lön för det utan endast mat och boende. Inte heller någon praktik via en skola då jag inte går på något naturbruksgymnasium. Har fått detta erbjudande via en vän som varit där tidigare, och enligt henne så ska det gå på hemförsäkringen om något händer. Tänkte därför fråga och se om det finns någon som kanske har erfarenhet av detta och som kanske kan komma med lite tips och råd. :)

Tacksam för svar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 489
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 276
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama