Förra veckans problem bortblåsta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra veckan åkte jag ju av G som studsade och som haft tendenser till det även veckan innan. Igår red jag ut och han var hur cool som helst. Det blev inte en så lång tur för jag ville tillbaka innan det blev becksvart, men han var toppen och det fanns inga tendenser alls att studsa iväg i galopp.

Så förra veckans teori om varför han gjorde som han gjorde, verkade stämma för nu gjorde jag annorlunda och fick ett annorlunda resultat också. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Tofs
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 068
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 047
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar