Förra veckans problem bortblåsta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra veckan åkte jag ju av G som studsade och som haft tendenser till det även veckan innan. Igår red jag ut och han var hur cool som helst. Det blev inte en så lång tur för jag ville tillbaka innan det blev becksvart, men han var toppen och det fanns inga tendenser alls att studsa iväg i galopp.

Så förra veckans teori om varför han gjorde som han gjorde, verkade stämma för nu gjorde jag annorlunda och fick ett annorlunda resultat också. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 940
Senast: __sofia__
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 686
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 540
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • En blick…
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur