Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bidrar med ett starkt ”heja heja papayor!”-inlägg
Alltså, DNF på Max och P3/P4 för papaya. Jag tror jag har krafter, någon som vill ha en lottorad?Jag hoppas ja obv på mer Mclaren och speciellt Oscar av samma anledning @Monimaker . Sen drömmer jag alltid om att Verstappen får en DNF så att Lando kan ta sin förstaplats, a girl can dream.
Men stackars Russell jösses
men tycker ändå det var kul att Sainz tog hem det, för jag är inte imponerad av att de petar honom till fördel för Hamilton. Varför inte satsa på en förare som har betydligt fler år kvar, liksom? Russel lyckas ju dessutom bättre än Hamilton i mer eller mindre varenda race numer dessutom, så tror inte det är så simpelt som att bilen inte är nog bra för Hamilton.
Jag, likt alla andra, älskar Danny Ric men jag tycker också att det är konstigt att Lawson inte fått en större roll när han briljerade så i sitt inhopp. Men RB är så kalla när det gäller sina förare, faktiskt hemskt när man tänker på pressen när de är så uttalat illojala till personen utan bara bryr sig om resultat. Det är som motsatsen till Williams där Vowles verkar vara snällaste mest förstående pappan någonsinRyktet går att Helmut Marko ( ) gett Daniel Ricciardo order om att, 'skärper du dig inte under de två nästkommande tävlingarna så får Liam Lawson din plats för resten av säsongen.'
Horner har sagt att det, 'inte är någon större stress' att byta men den har jag ju hört förut med Gasly. Tror inte på ett ord från den mannens läppar.
Jag, likt alla andra, älskar Danny Ric men jag tycker också att det är konstigt att Lawson inte fått en större roll när han briljerade så i sitt inhopp. Men RB är så kalla när det gäller sina förare, faktiskt hemskt när man tänker på pressen när de är så uttalat illojala till personen utan bara bryr sig om resultat. Det är som motsatsen till Williams där Vowles verkar vara snällaste mest förstående pappan någonsin
RB - chew them up and spit them out. Jag tror det är därför Albon trivs i Williams nu ändå, visst att det är mycket sämre bil men det måste vara skönt att känna sig lite mer som en del av teamet. Jag har inget över för Checo "kvinnor kan stanna i köket" Perez så han får gärna fortsätta i RBLawson är otroligt lovande, men även de mest lovande kan bli knäckta när de behandlas som de gör i Red Bull. Gasly har ju berättat att det räckte med hans försäsongs-krasch för att personalen i teamet skulle börja vända honom ryggen och att media totalt gjorde honom till åtlöje oavsett vad han sa utan att någon backade upp honom. Han hade noll support från team/media och de problem som han påtalade med bilen viftades bort. Inga verktyg, ingen kompetens, inget stöd. Som den där gången de skickade ut honom på torr bana med regndäck som såklart tappade fästet efter några varv, det kändes som att det mest var för shits and giggles.
Den enda som verkar ha varit vänlig är faktiskt Max Verstappen, det var fint att se honom gratulera Gasly efter Monza-vinsten med AlphaTauri och tala om för honom att han förtjänat den. Men jag tror Ricciardo har fått ett Gasly 2.0-treatment och att Lawson går samma öde till mötes om han inte får en drömstart direkt.
RB - chew them up and spit them out. Jag tror det är därför Albon trivs i Williams nu ändå, visst att det är mycket sämre bil men det måste vara skönt att känna sig lite mer som en del av teamet. Jag har inget över för Checo "kvinnor kan stanna i köket" Perez så han får gärna fortsätta i RB
Andrasätet hos Merc borde rimligtvis vara trevligare för de unga förarna även om de gärna vill köra Neweys kreationer. Sedan har man ju Audi som ska fyllas också.
Visa bifogad fil 141915
F1-memes var heta i helgen
Just Audi hade ju varit bra om Sainz hade kunnat köra som first driver. Men det är ju också ett osäkert kort eftersom de är splinkans nya. Men det kanske är nya Brawn, vem vet!
Jag har så dålig koll på drivers market, man blir snurrig av alla rykten till sist.