Monimaker
Trådstartare
Jaaa, vi är igång!
Pappa jobbar och är avundsjuk – jag är en god dotter och skickar bilder på Stake när de syns i rutan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa, vi är igång!
Sjukt snyggt av Russell!
McLaren kändes stabila. Och alltid så tysta
Och så blev kvinnan portad. Inte Horner, utan kvinnan. Känns bekant.
Och så blev kvinnan portad. Inte Horner, utan kvinnan. Känns bekant.
Åh en F1-tråd, fantastiskt!
En rolig historia som kulminerade idag. För en tid sedan beställde min sambo officiell mclaren-merch till oss, i väldigt god tid innan julruschen. Merchpartnern som MCL använder sig klabbade till det med typ allt. Drog pengar utan att visa bekräftelse, förseningar deluxe och när det väl kom ett paket så var det bara en tredjedel av vad som beställts. Gav en väldigt scammig-vibe, vilket inte är jättekul när det ändå är ganska dyra grejer. Sambon kollade trustpilot för att se om han var den enda men det var helt överröst med negativa recensioner som börjat trilla in i samma veva som vi beställt.
Sambon tyckte att det var skitkasst att teamet ska dras ner i hur merchpartnern hanterade sina kunder. Så han skickade ett mail till VD Zak Brown på ren gissning och tänker att han kommer inte ens läsa det. Han svarade inom en timme att han uppskattar att han blev meddelad om situationen, cc:ar säljchefen som sedan mailar vidare med sambon och ansvariga i merchpartnern Avrundar med att meddela att vi ska kompenseras och sen tänkte vi inte mycket mer på det, sambon ville liksom mest uppmärksamma om hela situationen så att något kunde göras.
Och idag kom ett packe fyllt med signerade kepsar från Lando Norris, hoodie, vattenflaskor och annat och en handskriven lapp om att dem hoppas vi uppskattar grejerna mvh mclaren team. Jag är så sjukt imponerad, för dem kunde liksom satt det rätt till skräppost och bara gått vidare med sin dag. A+ i fan management.
Let's go papaya army!
Själv ligger jag en säsong off och följer 2023 på Netflix ^^
Älskar killarna också och Zak verkar otroligt vettig som chef. Russell är ju också fantastisk, älskar alla förra säsongens memes på honom och hur han bara embrace it. Jag lyssnade för ett tag sedan på Dax Shepards F1-podd, Eff Won with DRS. Där hade han en intervju med Piastri och det verkar vara en otroligt sympatisk kille med stor portion humor. Och helt stencool i tonläget under dödsfara-situationer, som igår när han klippte väggen. Hans mamma är ju det bästa som hänt också, så jäkla rolig på SoMENej, men vilken häftig historia! Lando verkar ju vara hur fin – och rolig – som helst utanför banan och som en tiger när starten går. Och Piastri är verkligen en supertalang – jag är så glad att de ville satsa på honom, han förtjänar det verkligen. Sammanhållningen bland papaya-gänget verkar också så härlig!
Många av Lewis Hamilton-fansen avskyr verkligen Russell, har jag märkt. Jag pratade med en annan kvinna som har George som sin favoritförare häromdagen och hon bekräftade att man är extremt utsatt som fan eftersom han – och fansen – får så otroligt mycket hat. Olika människor hade skrivit till henne flera gånger att han borde dö, att han inte förtjänar varken sin plats i Mercedes eller folk som genuint tycker att han är väldigt talangfull och verkar ha hjärtat på rätt ställe. Jag tänker tillbaka på när Zhou Guanyu kraschade allvarligt under första varvet på Silverstone/Storbritanniens Grand Prix 2022 och hur George valde att utgå genom att parkera, hoppa ur bilen och springa fram till olycksplatsen istället för att följa fältet för att han var så himla orolig för Zhou.
Visst, det kunde ha varit vilken förare som helst men nu råkade det vara han som gjorde det och det berörde mig verkligen. Det påminde mig mycket om David Purley, som under Nederländernas Grand Prix -73 på Zandvoort övergav sin egna bil och sina chanser i tävlingen för att försöka rädda Roger Williamson, som hade fastnat i sin uppochnedvända brinnande bil, tyvärr med dödlig utgång. Kanske är jag (för) lätt att få över på sin sida, men då får det vara så. Pierre Gasly är också en sådan förare som verkar vara hur fin som helst och som jag verkligen unnar så himla mycket– synd bara att det går så dåligt för Alpine.
Så ni är kittade inför morgondagens race, gissar jag?
Jag tycker jättemycket om Piastri och är så impad av honom. Ska bli oerhört spännande att följa honom och se hur han utvecklas. Tycker han verkar vara skön som team-mate också. Samma med Lando.Nej, men vilken häftig historia! Lando verkar ju vara hur fin – och rolig – som helst utanför banan och som en tiger när starten går. Och Piastri är verkligen en supertalang – jag är så glad att de ville satsa på honom, han förtjänar det verkligen. Sammanhållningen bland papaya-gänget verkar också så härlig!
Många av Lewis Hamilton-fansen avskyr verkligen Russell, har jag märkt. Jag pratade med en annan kvinna som har George som sin favoritförare häromdagen och hon bekräftade att man är extremt utsatt som fan eftersom han – och fansen – får så otroligt mycket hat. Olika människor hade skrivit till henne flera gånger att han borde dö, att han inte förtjänar varken sin plats i Mercedes eller folk som genuint tycker att han är väldigt talangfull och verkar ha hjärtat på rätt ställe. Jag tänker tillbaka på när Zhou Guanyu kraschade allvarligt under första varvet på Silverstone/Storbritanniens Grand Prix 2022 och hur George valde att utgå genom att parkera, hoppa ur bilen och springa fram till olycksplatsen istället för att följa fältet för att han var så himla orolig för Zhou.
Visst, det kunde ha varit vilken förare som helst men nu råkade det vara han som gjorde det och det berörde mig verkligen. Det påminde mig mycket om David Purley, som under Nederländernas Grand Prix -73 på Zandvoort övergav sin egna bil och sina chanser i tävlingen för att försöka rädda Roger Williamson, som hade fastnat i sin uppochnedvända brinnande bil, tyvärr med dödlig utgång. Kanske är jag (för) lätt att få över på sin sida, men då får det vara så. Pierre Gasly är också en sådan förare som verkar vara hur fin som helst och som jag verkligen unnar så himla mycket– synd bara att det går så dåligt för Alpine.
Så ni är kittade inför morgondagens race, gissar jag?