Monimaker
Trådstartare
Älskar killarna också och Zak verkar otroligt vettig som chef. Russell är ju också fantastisk, älskar alla förra säsongens memes på honom och hur han bara embrace it. Jag lyssnade för ett tag sedan på Dax Shepards F1-podd, Eff Won with DRS. Där hade han en intervju med Piastri och det verkar vara en otroligt sympatisk kille med stor portion humor. Och helt stencool i tonläget under dödsfara-situationer, som igår när han klippte väggen. Hans mamma är ju det bästa som hänt också, så jäkla rolig på SoME
Klimatet är helt sjukt när det gäller fandoms, när jag ser Verstappen vs Hamilton fans i kommentersfält suckar jag bara. Det är liksom vuxna män som kör runtrunt på banor snabbt, vi behöver inte dra lans och invadera fiender för dem. Jag tycker ändå som du säger att mclaren har det väldigt harmoniskt,man har liksom laget som favorit och förarna efter det.
Tyvärr ska vi på kalas när racet körs så jag kommer få se det i efterhand senare ikväll... men då jäklar ska all merch fram!
Jag tycker jättemycket om Piastri och är så impad av honom. Ska bli oerhört spännande att följa honom och se hur han utvecklas. Tycker han verkar vara skön som team-mate också. Samma med Lando.
Tycker personligen sådär om Zak som person mkt pga hans lite USA-skrävliga sätt och hur han alltid måste skämta på andras bekostnad etc. Men börjar tina upp lite inför honom. Särskilt nu med tanke på att han är en av få stallchefer och förare som sagt något lite vettigt om Horner-situationen.
Dels gillar jag Russel. Tycker han är otroligt intelligent, har skön humor och brukar sköta saker med klass om det blir snack utanför banan.
Men det är också rubbat att folk ska hata på/slåss/jävlas med varann etc bara för att man hejar på någon förare eller för den sakens skull något fotbollslag etc. Pinsamt!
Det är verkligen inte lätt att göra avtryck när Lando är en sådan enorm personlighet som är så otroligt älskad, men han och Oscar verkar väldigt kompatibla. Jag såg ett kort klipp när de spelade twister och hjälp, vilket underbart kaos. Jag såg också när de skulle svara på frågor om de andra förarna och när frågan om vem som lägger upp mest selfies så var båda bara, "George Russell, yeah .. No one does what he does."
Tycker också Russell är klassig – kör modigt men oftast städat. Den enda gången jag minns där han varit tveksam var väl när han tog ut Valtteri Bottas på Imola 2021 och efter att ha svurit ut Bottas på radion, gick fram till hans bil och klippte till honom på hjälmen i ilska. Men jag tror verkligen han har vuxit mentalt sedan dess.
Så Kevin Magnussen körde av Alex Albons jäkla framvinge (fick tio sekunders straff) och Pierre Gasly hade problem med växellådan redan innan starten och det blev 'Box, box' direkt. Så det var det, Gasly ute, Albon femtonde nu och George Russell åtta i skrivande stund. Hoppas han kan klättra lite. Hjärtat lite tungt för Gasly.
@EZMK om du gillar George som meme kanske du gillar min favoritmugg?