IrpaSnirpa
Trådstartare
Jag har ingen känsel i min mage, vet inte om det är för att den är trött på all gele som min barnmorskor har tröckt på den den sista veckan eller om det är något som har med förlossningen att göra..
Visst känner jag saker, men kliar jag på magen blir det inte sådär skönt utan det är bara något som petar därpå.. Jag har dessutom lyckats klia upp sår för första gången, utan att ens märka det.. Såg det nu när jag klädde på mig.
Vad "sa" er mage när det var dags för förlossningen?
Kan detta vara en allergisk reaktion på medlet de använder när de lyssnar på bebisen o så?
Har haft många turer till sådant denna veckan.
Tisdags, rutinkoll hos BM, vidare till förlossningen. Fick CTG i drygt 1½ timme. Sedan ett ultraljud. Ny tid hos BM på tosdagen, lyssnade återigen på bebisen.
Kanske bara är för mycket gele?
Visst känner jag saker, men kliar jag på magen blir det inte sådär skönt utan det är bara något som petar därpå.. Jag har dessutom lyckats klia upp sår för första gången, utan att ens märka det.. Såg det nu när jag klädde på mig.
Vad "sa" er mage när det var dags för förlossningen?
Kan detta vara en allergisk reaktion på medlet de använder när de lyssnar på bebisen o så?
Har haft många turer till sådant denna veckan.
Tisdags, rutinkoll hos BM, vidare till förlossningen. Fick CTG i drygt 1½ timme. Sedan ett ultraljud. Ny tid hos BM på tosdagen, lyssnade återigen på bebisen.
Kanske bara är för mycket gele?