förlorad kritik

Nominous

Trådstartare
går den att få en kopia på från skk?? mina brann upp med studentrummet :cry: och jag har inte lagt in dem på datorn för att bägge var på engelska och sjukt svår handstil. de är från två dagar då det gick jättebra med CK. så jag skulle gärna vilja läsa vad som står :D

går det att fråga skk lite snällt om dom vill skicka kopior eller är det kört??

Sv: förlorad kritik

Jag skulle nog höra med den arrangerade klubben i första hand och skk i sista hand.

Rasklubben får kopior på kritiklapparna om jag inte minns fel. Så jag hade kollat med dem först.

okej. men det var skk som anordnade den på lördagen och sdhk på söndag. ska jag prata dem dem eller med chinese crested club?

Utställningsarrangören spara kopior på kritiklapparna.
Ställde du på en SKK ena agen kontaktar du den arrangerande länsklubben, ställde du för en rasklubb på söndagen kontaktar du dem.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 719
Senast: Intejag
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 093
Senast: Vallmo
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 343
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 941
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka