Förlora pappa

Sv: Förlora pappa

Även om det är tungt för er som är kvar, kan jag tänka mig att för din pappa var det ett bra sätt att dö. I sömnen, ingen ångest.
 
Sv: Förlora pappa

Beklagar sorgen. Du måste ha blivit chockad eftersom han dog så totalt ovæntat. Kanske hade du trott att sorgen skulle ge med sig fortare æn den gjort, men låt den ta sig tid.
 
Sv: Förlora pappa

Hej Vännen vet hur det känns jag har och så förlorat min pappa han dog på midsommar aftonen år 2009. jag minns allt som hände Jag bodde hos honom när det hände.Han blev bara 56år. Det tar tid att sörja men ta det som det kommer låt det ta den tid det som behöver.

Pma mig om du vill prata med nån som vet hur det är.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 046
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Haft med mig torkad mango på mina vandringar och upptäckte nu när jag är hemma att mina naglar är jättegula?? Och det är bara på...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp